Tekniikkakeskustelut > Projektit
Solifer 6002i projekti kuivaksi
Joko:
Katos koko pitkä rimpsu kuvineen bitti avaruuteen joten en jaksa kirjoittaa uusiksi. Lyhennetty versio:
Uusi liesituulettimen moottori
Uusi led ulkovalo
Kasetin luukkuun maalasin puuttuneen raidan
psaarenp90:
Kylläpä näyttää hyvältä ja hienon työn olet tehnyt Thumb itsellä on sama homma edessä '88 5502i:n kanssa kun vasen etunurkka on päässyt mädäntymään mutta takapää on korjattu edellisen omistajan toimesta. Ja muutenkin tykkään että on hyvä topicci reiluine kuvineen niin oppiipahan itsekkin samalla ja varsinkin kun ensimmäinen vaunu itsellä Thumb :D
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: psaarenp90 - 29.09.2016 kello on 20:49 ---Kylläpä näyttää hyvältä ja hienon työn olet tehnyt Thumb itsellä on sama homma edessä '88 5502i:n kanssa kun vasen etunurkka on päässyt mädäntymään mutta takapää on korjattu edellisen omistajan toimesta. Ja muutenkin tykkään että on hyvä topicci reiluine kuvineen niin oppiipahan itsekkin samalla ja varsinkin kun ensimmäinen vaunu itsellä Thumb :D
--- Lainaus päättyy ---
Kiitti Thumb toivotaan että kuvista joku saa vinkkejä omaan projektinsa. Jatkoa tähän seuraa vielä ilmastoinnin asennus ja kaikki pöytätasot menee uusiksi kunhan löydän sopivat materiaalit edullisesti jostain. Tee sinäkin projekti kertomus niin siellä saa helposti rahan-arvoisia neuvoja ja lisäksi ompahan mahdollisesti avuksi muillekin. Ensimmäinen vaunu tämä on minullekin. Tällä muutama vuosi ainakin harjoitellaan ja kerätään hieman säästöjä sitten uudempaan/uuteen. Täytyy sanoa että ihan ummikko olin kun vaunua ostin. Nyt ostaisin 6102i mallin koska siinä olis esim. Kasetti wc yms jo valmiina. Tosin nykyiseen vessaan olen kyllä tyytyväinen, ei löydy monesta näin tilavaa ja pytty on samalla korkeudella kun meillä kotonakin ;D Kaikenkaikkiaan aika opettavainen projekti, nyt osaa katsoa ihan eri silmällä vaunua kun seuraavaa menee joskus ostamaan. Eikös 5502i ole kans ilman kasetti vessaa? Päivitä sellainen samalla on hyvä kapistus eikä maksa käytettynä paljon mitään. Itse annoin satasen tuosta omasta.
Joko:
Pukinsaari camping iltapäiväkahvia merinäköalalla Thumb
Joko:
Dometic b1600 odottelee perälaatikossa huoltoa ja pääsyä katolle Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta