Tekniikkakeskustelut > Projektit

Solifer 6002i projekti kuivaksi

<< < (73/111) > >>

am1958:
ei onnistu niin on, mies teki sellaisen työn että ei ihan jokaukolla onnistu, ei varmasti, varsinkaan tuossa ajassa. myös onnittelen, sait ikuisen vaunun

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: am1958 - 30.08.2016     kello on 21:25 ---Älkää hyvät fooruminystävät ostako vanhaa kafia, ne on ihan paskoja täysin läpilahoja romuja, kokemusta on, ja varon vanhoja solikoitakin, anteeksi vain, no niistä vaunun tekee, mut...

--- Lainaus päättyy ---
Ja noi uudemmat Hobbyt on myös varottavia.....

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: am1958 - 30.08.2016     kello on 22:22 --- vanha kabe on myös jota kantsii varoa.

--- Lainaus päättyy ---

Tämäkään ei kuulu tähän ketjuun, mutta...

Kesällä kuulin Kunkulla tarinan - valmistaja ei vastaa Kaben takuukorjauksista eli uudenkarheista vaunuista kyse. Eräs täälläpäin toimiva jälleenmyyjä näyttää jättäneen Kaben pois valikoimista tuosta syystä.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: am1958 - 30.08.2016     kello on 22:22 ---tarpeeksi monen että uskallan sanoa, hobby on vaunu joka ei lahoa, tai kai ehkä mutta olkoon, oon muutaman romun läjännyt joten ihan  vähän on kokemusta, ihan liikaa, vanha kabe on myös jota kantsii varoa. jos sakemannit osaa tehdä auton niin vaununkin

--- Lainaus päättyy ---

Olitko nyt ihan hereillä kun tuon kirjoitit. Olen seuraillut näitä vaunukorjauksia hyvinkin läheltä, joten olen kanssasi paljonkin eri mieltä. ;) Vai ymmärsinkö väärin?

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: Veematti - 30.08.2016     kello on 22:35 ---Luin koko projektijutun, joka tapauksessa mielettömän työn olet tehnyt ja tosi hieno vaunu siitä tuli Thumb ei tosiaankaan  aivan jokapojalta onnistu. Onnittelut  ^-^

--- Lainaus päättyy ---
Kiitti Thumb Josko tällä muutaman vuoden harjoittelisi ja ostaa sitten tuoreemman ja sellaisen missä on tilaratkaisut sellaisia että sopii itselle.
1 1/2 viikkoa kun kierrettiin leirintä alueita niin ihmeen paljon on vielä tämänkin ikäisiä vaunuja käytössä. Suurin osa solikoita.

Kyllä täällä  voi keskustella muistakin merkeistä mutta se ei palvele ketään että sanotaan että joku merkki on huono. Vähintään aina olis hyvä mainita vaunun vuosimalli ja mikä oli ongelma. Hobby, adria tai dehtless varmaan minun seuraava vaunu minimissään 7 metriä pitkä ja alle 10v vanha. Hobbyjä olen pajalla nähnyt monta mätää mutta ihmekös se kun karkeasti laskin Kunkulla niin 7 kymmenestä oli hobbyn vaunuja mitä siellä oli

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View