Tekniikkakeskustelut > Projektit
Solifer 6002i projekti kuivaksi
Joko:
Jatketaans höpisemistä, tänään sain liimattua vessan katoon uuden valkoisen vanerin ja parituntia kuivuttuaan puhdistelin kattoluukun ympärystän katolta ja laitoin butyylin kera uuden kattoluukun paikoilleen
Sitten hain purkuvaunusta tuon kulmalistan alimman pätkän missä on myös tuo huullos mistä teltan saa liutettua tuonne uraan. Saatin siis myös tältäpuolen vaunua tuo seinän ja katon sauma pakettiin ja peitenauha jo päälle. Muutaman päivän päästä tuosta kyljen puolelta poistaa ylimääräinen butyyli, katolle saa jäädä kun ei se sieltä mihinkään näy
Maksoi 2e tuo lista, yks äärivalon lasi ja sitten sähöpistokkeen kansi. Annoin reiluna kaverina vitosen Thumb
Sitten lisäksi saatiin toiseen kylkeen tuo vesisäiliön täyttöluukku kans kiinni.
SilSam:
Tämmönen tarra löytyi vaunusta. Onko tarvetta ;)
SeaSharky:
Itse olen tehnyt kosteusvauriokorjau sta alkoviin, niin testailin hieman noita liimoja ja Kiillon normaali lattia muovimattoliima vaikutta täydelliseltä liimalta, en kyllä itse käyttänyt, mutta koepalojen perusteella on erinomainen liima ja työskentelyaika on todella pitkä, minulla oli kahteen vaneripalaan levitettynä liima viikon ja pistin ne sitten yhteen ja tuli todella pitävä liimaus.
Tämä liima on helppo levittää, voi liimata tuoreena tai kontaktiliimauksena . Voi myös käyttää tasoitteenakin, jos pinta on epätasainen. Parasta on pitkä työskentelyaika.
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: SilSam - 27.07.2016 kello on 19:07 ---Tämmönen tarra löytyi vaunusta. Onko tarvetta ;)
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
On Thumb
Missä vaihdetaan se johonkin käyvään? Huittisten abc vai kuninkaanlähteellä n. Kuukauden päästä?
SilSam:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 27.07.2016 kello on 20:41 ---On Thumb
Missä vaihdetaan se johonkin käyvään? Huittisten abc vai kuninkaanlähteellä n. Kuukauden päästä?
--- Lainaus päättyy ---
Huomaathan että tarrassa on kaksi taitosta, mutta saanet ne suoraksi. Tarra ilmeisesti kuuluu liimata ikkunan sisäpuolelle koska on tommonen peilikuva.
Vaihdetaan vaikka Kunkulla. Oletko tulossa Octoberfesteille?
Sopiva kauppahinta on kaksi kolmosolutta ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta