Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Reissaavalle perheelle ensimmäinen (halpa) vaunu?

<< < (9/27) > >>

Haapaniemen Paroni:
Missä päin aloittaja asuu?

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 11.04.2016     kello on 23:21 ---Missä päin aloittaja asuu?

--- Lainaus päättyy ---
Löyty,suositten kokkolan vaunu palvelua,ja Ilkka Syri Thumb

AnttiF:
Niin, juu.. Oli hakusessa myös alle 5k€ LMC 590, mutta eipä aloittajaa taida vaunun metsästyskokemukset kiinnostaa.

zami:
Kiitos vastauksista tähän asti.

Kävin tänään haistamassa vajaa 10 vaunua ja karu totuus tuli selväksi. Vaikka olis kait sen voinu tuosta ylhäältäkin lukea noin 30 kertaa.

Pohjaratkaisultaan mielestäni lmc oli lähellä totuutta ja rakennettavissa. Solikan 5602i oli mielestäni hyvän kokoinen ja se teli, sen mä haluaisin mutta aika harvinainen tuntuu olevan.

Rintajoupin myyntimies sai vietyä mut aina vain uudempiin ja kalliimpiin. Homeen haju loppui heti siinä 8000€urossa. Mutta sitte se kemikaalien käry tuli siinä uudessa adriassa. Noin 250€/kk sais uuden. Korko 0,99%. Mielestäni ei kannata ostaa vanhaa yli 15000 vaunua, kun uudenkin saa tuolla hintaa. Tosin sitä uutta ei uskalla vasaroida kauheesti.

Mutta jos se kuiva ja halpa jostain löytyy niin kelpaa mulle, mutta luultavasti tämän homeyliherkkyyden vuoksi joudun hylkäämään kaikki vanhat.

Eli budjetti taisi juuri pompsahtaa sinne kymppiin. 😬

Joko:
Juuri saman totesin itse. Eikä vierasta ollut että se kympinkin käytetty haisi homeelle. Minullakin oli kaksi vaihtoehtoa, joko uusi tai sitten vanhan edullinen taskurahalla ostettava projekti. sanotaanko että kyllä yli puolet noista 4-5 tonninkin vaunuista ovat projekteja. Omakaan ei edes haissut homeelle mutta kyllä kosteusmittari hyvin totuuden kertoi :laugh: Jos ei tiloja/aikaa/osaamista ole näpräilyyn niin pitäisin sitä uutta noilla rintajoupin korkotarjouksilla ihan järkevänä ratkaisuna... Voi olla että sellaisen joudun itsekkin ostamaan sitten kun olen purkanut mätäpommin ensin osiksi ja todennut ettei kannata ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View