rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Alde 2921  (Luettu 14483 kertaa)

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 3.05.2018 kello on 20:51
Vs: Alde 2921
« Vastaus #15 : 15.04.2016 kello on 20:13 »
Kiitokset kaikille hyvistä vinkeistä. Eli ratas, joka säätää liekin suuruutta oli noin kierroksen liikaa auki( miksiköhän) siksi liekki syttyttäessä täysillä, näin minä ainakin olen ymmärtänyt. Muutaman säädön jälkeen löytyi oikea asento rattaalle, ja nyt ainakin kaikki toiminnot pelasi hyvin.   

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:15.02.2024 kello on 16:47
  • Tervajoki "Pohojammaalla"
Vs: Alde 2921
« Vastaus #16 : 15.04.2016 kello on 20:46 »
Kiitokset kaikille hyvistä vinkeistä. Eli ratas, joka säätää liekin suuruutta oli noin kierroksen liikaa auki( miksiköhän) siksi liekki syttyttäessä täysillä, näin minä ainakin olen ymmärtänyt. Muutaman säädön jälkeen löytyi oikea asento rattaalle, ja nyt ainakin kaikki toiminnot pelasi hyvin.

Loppuviimeiseksi tämä oli tärkeä asia. Eli palaute siitä millä homma tuli kuntoon. Thumb 

Aivan liian usein netin palstoilla kysellään omiin ongelmiin ratkaisuja ja kun neuvoja saadaan niin unohdetaan kertoa mistä ratkaisu ongelmaan löytyi. Siis tämä vastaus saattaa palvella lukuisia muitakin saman ongelman kanssa painivia jotka ovat hakua hyväksikäyttäen löytäneet tämän ketjun.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:25.11.2019 kello on 21:37
Vs: Alde 2921
« Vastaus #17 : 15.04.2016 kello on 20:57 »
Kiitokset kaikille hyvistä vinkeistä. Eli ratas, joka säätää liekin suuruutta oli noin kierroksen liikaa auki( miksiköhän) siksi liekki syttyttäessä täysillä, näin minä ainakin olen ymmärtänyt. Muutaman säädön jälkeen löytyi oikea asento rattaalle, ja nyt ainakin kaikki toiminnot pelasi hyvin.

« Viimeksi muokattu: 17.04.2016 kello on 15:58 »

*****
  • LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:44
Vs: Alde 2921
« Vastaus #18 : 15.04.2016 kello on 22:03 »
Nostan hattua tälle loppu informaatiolle. Thumb Eikös toi säätö mene niin, että molemmat säätöpyörät alkuasentoon ja osat paikalleen. En ole hirveesti kerennyt asiaa seuraamaan.

  • Vieras
  • Vs: Alde 2921
    « Vastaus #19 : 17.04.2016 kello on 08:24 »
    Noin se ymmärtääkseni suurinpiirtein menee, yhden ratasparin asemointiahan tuossa haetaan kohdilleen.

  • Vieras
  • Vs: Alde 2921
    « Vastaus #20 : 1.09.2021 kello on 14:05 »
    Jos joku vielä kaipaa tarkennusta tähän ongelmaan niin tässä hieman lisää aiheesta. Se pieni ratas on ruuvattava aivan pohjaan. Paras kikka on kun putsaa vääräkätisen kierteen puhtaaksi, hieman wd40:stä ja kiertää sitä niin pitkään sormin kuin menee. Sitten avuksi pieni ruuvari ja kiertää vielä varovaisesti kunnen tuntuu että se on pohjassa. Itse otin ratasta neljännes kierroksen takaisin, eli vartin, ja kasasin nupin siihen asentoon missä pannu on sammutettuna. Pannun lämpö oli sillä hetkellä 35 astetta ja kun sytytti lämppärin tulille niin pelkkä  pilotti paloi kunnes nuppi oli kierretty kolmoseen (3), siten syttyi päätuli. Joten päätin jättää sen siihen asentoon. Tarkempi säätö on oikeesti ihan yksittäisiä hampaita puoleen jos toiseen.