Tekniikkakeskustelut > Alde
Alde 2921
oskupa:
Alde 2921 kaasulla sytyttäessä jyrähtää heti täydellä teholla. Ymmärtääkseni liekki pitäisi olla aluksi pieni, ja vasta termostaatista kääntämällä lähteä täydelle teholle. Muuten toimii, niin kuin pitääkin, mutta kohta ei uskalla enää kaasulla sytyttää. Kiitos vastauksista jo etukäteen ! !
am1958:
mulla on sama pannu vanhassa kabessa, ja sama vikakin niin jos on vika, se kans syttyy kunnolla mutta sen termostaatin kääntely ei vaikuta mitään, ei ainakaan lasista katsottuna huomaa eroa eikä kuule, en puutu siihen kun toimii ja saapi sen päältä pois jos on tarvis, polttakoon vaikka sitä pilottiliekkiä sitten.
Ruutiukko:
--- Lainaus käyttäjältä: oskupa - 10.04.2016 kello on 19:42 ---Ymmärtääkseni liekki pitäisi olla aluksi pieni, ja vasta termostaatista kääntämällä lähteä täydelle teholle.
--- Lainaus päättyy ---
Noinhan tuon pitäisi toimia. Entä kun vaunu lämpiää, eikö se silloinkaan siirrä sitä sytytysliekille?
oskupa:
Kun vaunu lämpiää termostaatin pyytämään lämpötilaan, niin liekki siirtyy normaalisti pienelle liekille ja lisälämpöä pyytäessä liekki siirtyy täysteholle. Vain sytyttäessä " jyrähtää" täysliekille. Eli, onko kaasun syötössä ( suuttimessa ) jotain häiriötä?
am1958:
näin menee mutta eipä mullakaan pelaa kuten loogisesti pitäis. olen sen pari kertaa irroittanut ja vähä tutkailut joten mulle riitti. pääasia että lämmitys toimii, ja myös toimii.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta