Tekniikkakeskustelut > Projektit

LMC Münsterland Luxus -85 remontti

<< < (14/19) > >>

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 14.04.2016     kello on 12:34 ---Kyllä se tavallinen ruuvikin menee yks 15vuotta. Raha menee hukkaan rosteri ruuveissa..

--- Lainaus päättyy ---

Nyt puhutaan kuiten kympeistä, ei satasista hintaeron suhteen.

Humoristi:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 14.04.2016     kello on 12:34 ---Kyllä se tavallinen ruuvikin menee yks 15vuotta. Raha menee hukkaan rosteri ruuveissa..

--- Lainaus päättyy ---

Näin minäkin sen ajattelin  Thumb
Kyllä ne tavallisetkin kestää. Ei mulla ainakaan alkuperäsetkään ruuvit huonoja ollu ja niillä ikää oli 25 vuotta.
Kyllä minä ajattelin butyylit 5-10 vuoden päästä taas uusia ja samalla myös ruuvit.
Nämä on taas niitä asioita että jokainen tallaa tyylillään  ;D

tsahkali:

--- Lainaus päättyy ---

Ei se hukkaan mene, antaa vaan vähän varmuutta.
Ja kyllä se 'tavallinenkin' kestää, jos siinä on kunnon pinnoite. Sellaisen löytäminen onkin sitten toinen juttu.

hartsakoski:
Itse käytin ja käytän vaunurempassa vain rst-ruuveja.Tämä on vaan mun periaatteellinen kanta,muutama miljoona ruuvia on tullut myytyä työelämässä.

MCL:
Mikä vika on vahoissa ruuveissa? Käsittääkseni 80-luvun  LMC:n alkuperäiset listaruuvit ovat yleensä olleet rosteria/haponkestävää. Ei niissä ainakaan ole ollut sanottavaa ruostetta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View