Tekniikkakeskustelut > Projektit
LMC Münsterland Luxus -85 remontti
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: koran_ - 11.04.2016 kello on 09:09 ---Mulla sekoo pää, liikaa vaihtoehtoja ja kaikki tehneet vähän eri aineilla. Jos tehdään kompromissi ja liimaan puuosat tällä ikh:n tavaralla ja eristeet uretaanivaahdolla. Hemmetti. Sit tuloo niskaan reissun päällä jos on tullakseen.
Joskohan tällä viikolla pääsisi oikeasti jatkamaan hommia kun nyt meni viikonloppu yhden lapsen sairastellessa ja itsellä oli selkä niin totaalisen p****na etten olisi voinut mitään tehdäkään. Elokuussa tarttis olla vaunu toimintakunnossa, joten ei tässä ole aikaa hukattavaksi. Näiden pienten lasten kanssa kun tää tahti ei oo ihan niin ripeä kun haluis. Tarviivat ruokaa ja huomioo ja kaikkee... ei voi vaan sulkeutua vaunuunsa tuntikausiksi askartelemaan.
--- Lainaus päättyy ---
Uretaanivaahdolla hieman enemmän voi tulla sotkua, kuin liimavaahdolla. Saman asian molemmat ajaa.. Näillä mömöillä ei tarvitse odottaa kuin Max puolituntia, niin voi liimaamista jatkaa vaikka vanerin päälle laittamisella..
toni.leivonen:
Terve kohtalotoverit :)
Tässä kuvia omasta kopperosta:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10203594251512797.1073741826.1110878768&type=1&l=22d8f418d4
velnum:
Tässä nähdä nähtävänä selvästi toni leivon vaunussa .Kuinka lattian tuhoutunut vaunun päistä , kosteusvauriot näkyy parhaiten lattiasta maton poiston jälkeen vasta ::) Itse poistin kokoon vanhan maton ja korvasin julkistilojen kosteutta ja kulutusta kestävällä laminaatilla.
Samaa joita käytetään autoliikkeiden lattioissa pohjalle laitoin ja asensin ohuen solumuovi maton, ääntä ja lämpöä eristämään.
kuvassa pilkistää lattia guassi mitä käytin.Muut kalusteet uusittu täysin itse tehtynä.
koran_:
--- Lainaus käyttäjältä: toni.leivonen - 12.04.2016 kello on 14:54 ---Terve kohtalotoverit :)
Tässä kuvia omasta kopperosta:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10203594251512797.1073741826.1110878768&type=1&l=22d8f418d4
--- Lainaus päättyy ---
Kappas vain :D Siellä ollaan jo noin pitkällä projektissa. Se hyllynnostin oli aika hieno, taidetaan varastaa idea. Oliko sulla muuten ne kaikki kaapit (ja muutkin kalut) niitattu kiinni seiniin vai millä ihmeellä sä sait ne kokonaisina irti??
toni.leivonen:
Takapää oli valmiiksi purettu jo ostettaessa, keulaa aloin purkamaan syksyllä kun takapää oli saatu kasattua.
Etupään ylähyllyn otin irti kattovanerin kanssa, se oli niitattu yläreunasta, kattolevyn voi sahailla vaikka monitoimityökalulla hyllyn reunaa pitkin, niitit saa irroitettua varmaan helpommin tällä tavoin.
Katon ja seinien sisälle laitoin ylimääräiset rimat kaikkien hyllyjen kohdille joihin hyllyt kiinnitettiin kulmaraudoilla, seinä/kattolevyt on alkuperäisen vanerin sijaan kovalevyä ja luulen ettei siinä pelkästään mikään pysy.
Hyllyn repaleisia viiluja on korjailtu liimalla ja Bauhausista haetulla dc-fix kalvolla.
Näköjään tuo Facebookin julkinen linkki ei näytä kommentteja/kommenteissa olevia ylimääräisiä kuvia ollenkaan.
Kuvia on tullut aika paljon otettua eri vaiheista.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta