Tekniikkakeskustelut > Etuteltat ja markiisit

Pussimarkiisin asentaminen asuntoautoon

<< < (5/13) > >>

T-Cat:
Minulla on lyhyempi saman merkkinen.

JariS:

--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 31.03.2016     kello on 21:47 ---4 metrinen Omnistor Caravan style.

Piti oikein käydä tarkistamassa. Pussissa on keskikohdassa samoink kuin kankaassa painauma joka vaikuttaisi samanlaiselta mikä tarrasta voisi tulla, mutta tarranauhaa ei löydy eikä markiisikankaassaka an vaikuta olevan vastakappaletta. Tämä siis jos tuon pitäisi olla samassa kohtaa kuin keskituen paikka on.

--- Lainaus päättyy ---
Se tarra voi olla piilossa markiisin sisällä jos on huolimattomasti rullattu, tarrat on pussissa kiinni, ei vastakappaleita markiisikankaassa.
Jos tarra on irronnut, todennäköisesti pussikin revennyt, varmasti ainakin jäänteitä löytyy....

Minulla oli 360cm ja siinä oli 3 tarraa, päissä ja keskellä, tällöin onnistuu yksin kasaaminen kun keskeltä rullaa ja laittaa tarran kiinni, sitten päät ja vetskarit kiinni.

Raksaus:
Päissä olevat tarrat oli mielestäni niin että vastakappale oli itse markiisikankaassa kiinni.

Mutta tosiaa  epäilen että joko ei ole ollut tai on repeytyneet. Ainakin yritin katsoa tarkasti. No seuraavan kerran kun avaa niin voi varmistaa.

Kyllähän tuo kolmas keskellä kieltämättä helpottaisi.

Teukka-74:
Tarrat on tosiaan pussissa kiinni ja rullattu markiisi kiinnitetän pussin pohjalle niillä.
Jos nyt oikein muistan niin omani on 380 pitkä ja 3 lla tarra nauhoilla. Keskimmäinen on ihan
ehdoton kun yksin markiisia sisään rullaa.

Raksaus:
Ohessa nyt kuva tuosta päädyn tarrasta ja se tosiaan tässä mallissa/vuosimallissa on toisesta päästä sekä liimattu että ommeltu tuohon markiisin kankaaseen. Tai sitten tämä on edellisten omistajien suorittama modi. Ompleet ovat kyllä sen verran suorat, että uskon ainakin ammattilaisen olleen asialla.

Avasin myös tuota kangasta ja harmikseni varmistuin ettei tuolla missään välissäkään ollut mitään tarralenkkiä keskiosiossa. Tuo olisi varsin näppärä oletettavasti juurikin jos joutuu yksiksensä tätä kasaamaan joskus. Ja varmasti helpottaisi muutenkin. Ehkä pitää käydä katsastamassa jos jostain saisi jotta voisi vaikka ommella.

Sellaisen puutteen huomasin myös, että toisesta päästä on kadonnut tuo kumilenksu jolla kiinitetään ne päätytuet.

Tuota näyttää saavan varaosana ja mikäli oikein tihrustan niin tuollla näyttäisi olevan tarranauhaa mukana? Olisikohan niin, että tästä olisi kovastikin apua minulle.

http://www.caravantukku.fi/tuote/vaakatangon-kiinnikepari-caravan-style/1500601174/

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View