Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Asuntovaunu kuorma-auton lavalle
markkuelonen:
--- Lainaus käyttäjältä: Rölli - 31.03.2016 kello on 17:28 ---tyhmä vastaus, siihe uuteen vaunun rungon tilalle tulevassa apurungossa on konttilukon vastakappaleet ;D
--- Lainaus päättyy ---
:) Että sellainenkin sitten pitäisi rakentaa, vaikka auton umpikorin alla on jo apurunko olemassa.
Tori.fi on myynnissä kuorma-auto jonka umpikoriin tee se itse mies / nainen on asunto-osan rakentanut. Eipä oikein rohkaiseva ole tämäkään esimerkki.
http://www.tori.fi/keski-suomi/Mercedesbenz_914_25639843.htm?ca=18&w=3
Ilmoituksessa myös kommentti: "Leimalle ei paljon laittoa". Pelottava kommentti, varsinkin kun kyseessä kuorma-auto. Tulee äkkiä maksamaan tuhansia.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: markkuelonen - 31.03.2016 kello on 19:12 ---:) Että sellainenkin sitten pitäisi rakentaa, vaikka auton umpikorin alla on jo apurunko olemassa.
Tori.fi on myynnissä kuorma-auto jonka umpikoriin tee se itse mies / nainen on asunto-osan rakentanut. Eipä oikein rohkaiseva ole tämäkään esimerkki.
http://www.tori.fi/keski-suomi/Mercedesbenz_914_25639843.htm?ca=18&w=3
Ilmoituksessa myös kommentti: "Leimalle ei paljon laittoa". Pelottava kommentti, varsinkin kun kyseessä kuorma-auto. Tulee äkkiä maksamaan tuhansia.
--- Lainaus päättyy ---
anteeks, va kommentistasi paistaa kädettömyys, jos kuuen 40 x 60 x 2 profiiliputkien pätkiminen ja yhteenliittäminen plus nurkkiin lavalukkojen vastakappalaiden asentaminen on iso homma ni kannattas varmaan mittii mitä on tekemässä... mielenkiintonen projekti ja toivottavasti pääset haluamaasi lopputulokseen Thumb
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: markkuelonen - 31.03.2016 kello on 19:12 ---:) Että sellainenkin sitten pitäisi rakentaa, vaikka auton umpikorin alla on jo apurunko olemassa.
--- Lainaus päättyy ---
Kannattasko lukasta edes kerran se mitä sinulle on projektiin ehdotettu ;D
seppoko:
Nyt olen sen verran seurannut tätä otsikkoa, että ........
Aloitetaanpa alusta.
--- Lainaus käyttäjältä: markkuelonen - 26.03.2016 kello on 14:46 ---Olen etsinyt selkeää vastausta kysymykseeni, mutta en ole löytänyt.
Kysymys kuuluu:
Minulla umpikori kuorma-auto takalaitanostimella .
Mitä sanoo laki, jos otatan tuon korin pois ja panen asuntovaunun lavalle.
--- Lainaus päättyy ---
Tuskin kukaan tietää vastausta kysymykseesi, kun tuskin kukaan on tuollaista tehnyt.
Toiseksi, sinulla taitaa olla riittävän selvät pasmat, mitä aiot tehdä. Kaikki ehdotukset saavat täystyrmäyksen.
markkuelonen:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 31.03.2016 kello on 20:04 ---Nyt olen sen verran seurannut tätä otsikkoa, että ........
Aloitetaanpa alusta.
Tuskin kukaan tietää vastausta kysymykseesi, kun tuskin kukaan on tuollaista tehnyt.
Toiseksi, sinulla taitaa olla riittävän selvät pasmat, mitä aiot tehdä. Kaikki ehdotukset saavat täystyrmäyksen.
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole pasmat vielä selvät. Katsastuskonttorill e olen eilen laittanyt kyselyn kuvineen, mutta eipä ole vastausta vielä tullut.
Kyllä hyviä ehdotuksia on tullut. Täystyrmäyksen on saaneet ainoastaan ne, joissa ehdotetaan asunto-osan rakentamista umpikoriin nopeasti, pienellä työllä ja halvalla. Kun olen katsellut noita myynti-ilmoituksia juuri tälläisistä omavalmisteista, niin en ole löytänyt yhtäkään siedettävää versiota. Jos tasokkaan aikoo rakentaa kaikin perusmukavuuksi, niin rahaa pitää käyttää ja satoja työtunteja. Lisäksi kaasu- ja sähköasennukset pitää olla luvat omaavan ammattilaiset tekemiä. Muutoin ei mene katsastuksessa läpi. Huomattavan usein näissä omavalmisteissa on "katsastus jäänyt tekemättä", "mennyt epähuomiossa umpeen" tai "pientä laittoa ennen leimaamista"
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta