Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Helkutti
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 3.06.2011 kello on 23:38 ---Sitähän ei kaikkien kohdalla tiedä tarviiko paljonkaan hypätä:-)!
Edit: lainaus korjattu, admin
--- Lainaus päättyy ---
Lyhyet jalat vai pirun pitkä ... ? ;)
Roksis:
Oisit vähän tömistellyt maata niin todennäköisesti olisit säästynyt lapion haulta.
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 3.06.2011 kello on 21:40 --- Minä olen tuon kyyhomman funtsinut niin että, jos kyitä esiintyy mökin (kalliorinteellä) sadan metrin sisällä, niin kuolo kohtaa. Muuten antaa mennä luikerrella vain.
--- Lainaus päättyy ---
Kirjoittaja pelkää helkutisti, että kuolo kohtaa hänet. Kyypakkaus ja henkivakuutus ;D pienentävät riskiä ja reviiriä voi pienentää.
Helkutti millaista höpöttämistä :-[
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 4.06.2011 kello on 09:18 ---Oisit vähän tömistellyt maata niin todennäköisesti olisit säästynyt lapion haulta.
--- Lainaus päättyy ---
mitäs se sillä paranee,jos sen antaa piiloutua. Tulee seuraavaksi lasten polulla vastaan.
kyy pitää rauhoittaa aina oman pihapiirin lähellä tavattaessa. Muut rauhoitussäännöt sitä ei koske.
retkeilijä:
Jotain vuosikymmeniä sitten olimme tulevan vaimoni kanssa metsän siimeksessä aurinkoisella nurmella viattomissa lemmenpuuhissa, kun paikalle luikerteli kyy. Miten se olikaan niin utelias, nälkäinen, kateellinen ... ;)
KYY, kiljaisi lemmittyni ja heitti minut hetkessä päältään. Kurkotti kameran käteensä ja ... minä ... minä sain kohta kunnon palkkion onnistuneista kuvista ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta