Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Miten Narsisti käyttäytyy keskustelupalstalla ?

<< < (2/5) > >>

Hauho:
Tuskin tuota oman mielipiteen ilmaisua tulkitaan narsistiseksi. 
Jonkun toisen mielipiteen arviointikaan ei välttämättä sitä ole jos perustelee pitävästi oman kannanottonsa.  Ainakin minun mielipiteitäni saa arvioida.
Sanojen "paras"- tai "suuren joukon mielestä" -perustelua olen koettanut välttää ja toivon niiden välttämisen  myös yleistyvän.
Edustammehan toivottavasti vain omia mielipiteitämme emmekä jonkin epämääräisen suuren joukon.

pouhe:
Onko avaajan tarkoituksena tuoda Etuteltan riidat tännekin? Thumbd

winemaker:
Mielestäni pamaus ei tarkoittanut aikaansaada riitaa, kysymys oli aiheellinen ja perusteltu.  Siis kannattaa keskustella.

Tuo mitä Alan sanoi, on totta ja olin myös havaitsevinani suunnan.  Onneksi tämä org:mme on melkolailla narsistivapaa ja jos sitä jostain pulpahteleekin, tehokas moderointi hoitaa homman.

Naussi:
Varmasti ihminen tälläisilla palstoilla on monesti erinlainen, kuin "livenä". Ainakin anonyyminä. Ettei mene keittiöpsykologiaks i, puhutaanko narsistiseta persoonallisuushäir iöstä, vaiko narsistisesta luonteen piirteestä?
Monenlaisiin vänkääjiin näissä palstoissa on törmännyt, monesti lienee enennän kyseessä se oma kapea maailmankatsomus, kuin narsismi.

K.E.V:
Kysymys siis oli :

--- Lainaus ---Oleellisin kysymys nykyään onkin se, miten saada oman loma-ajan maksimoitua ja autossa istuminen minimoitua
--- Lainaus päättyy ---
Varmaan ihan aiheellinen mikäli tuntee siihen tarvetta.
Minulla taas kysymys itselleni, miten saada aikaan mukava loma, mielenkiintoiset kohteet , mieleenjäävät paikat jne , tätä en kysy muilta koska senhän päättää makunsa mukaan jokainen itse omalta kohdaltaan.
Tämänpä vuoksi vastasin kyseisessä ketjussa myöhemmin (kun en sitä edes ennen aamua lukenut) jotta mikä tässä ongelma, menee minne lystää, millä haluaa jne.Tämä pätee edelleen , alkaa plarata lentoyhtiöitä, laivayhtiöitä, booking.comeja , Acsi luetteloa jne. Ihan  makunsa mukaan.
Paljon melua tyhjästä....
Mutta senkun kyselee, ei sitä kukaan ole kieltänyt. Eikä tule kieltämään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View