Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Mökki kaasujääkaappi Dometic RGE 2000

(1/2) > >>

Matkalainen:
Onko kenelläkään lukijalla vastaavaa kaappia. Kysymykseni on että sammuuko jääkaappi jos pelkän tehonsäätö nupin kiertää nollille? Vai jääkö se säästöliekillä palamaan? Jostain syystä en saa sitä sammumaan siitä nupista. Olen aina olettanut että se sammuu.

jahaa:
Mulla myös mökillä kyseinen jääkaappi ja kyllä se sammuttaa liekin kun nappulan kääntää nollille, ja
hyvä niin, koska seuraavalla kerralla syttyy nopeesti, mulla pitkä putkisto n.6m pullolta kaapille ja pullolta aina suljen kaasun pois lähtiessä, jos ei liekki sammuis kaapin kytkimestä seuraavalla kerralla sais pitkään painaa mangneettiventt.

jahaa:
sen verran korjaan edellistä että ei tehonsäädön vaan toisesta napista josta valitaan kaasu tai sähkökäyttö, mun kaappi
Dometic RGE 2000 vuodelta 2012

Matkalainen:
Mutta ei siis sammu tehonsäätö nupista vaikka kääntää sen nollille. Ajan nyt tällä sitä takaa että onko mun kaapissa vikaa

hapero:

--- Lainaus käyttäjältä: Matkalainen - 22.03.2016     kello on 19:25 ---Mutta ei siis sammu tehonsäätö nupista vaikka kääntää sen nollille. Ajan nyt tällä sitä takaa että onko mun kaapissa vikaa

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole vikaa, sammuu energianvalinta nupista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View