Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Secu Motion ei toimi

<< < (6/12) > >>

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 22.03.2016     kello on 08:13 ---Kaasupullon lämmityksessä helpoin tapa on kierttää vaun sähkökaapeli pullon ympari noin 5 kierrosta ja sitten kytkeä vaunuun. 2kw päälle niin pullo lämpenee noin 0-asteiseksi 25 asteen pakkasessa.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Kiitos vihjeestä

Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 22.03.2016     kello on 08:13 ---Kaasupullon lämmityksessä helpoin tapa on kierttää vaun sähkökaapeli pullon ympari noin 5 kierrosta ja sitten kytkeä vaunuun. 2kw päälle niin pullo lämpenee noin 0-asteiseksi 25 asteen pakkasessa.

--- Lainaus päättyy ---

Edellisestä vastauksesta tuli mieleen, miksi sitä pulloa pitää lämmittää, jos voi lämmittää kulkinetta sähköllä?

Meidän talvireissulla sähkölämmitys olis ollut turhan kallista - 30snt/kWh, joten piti tyytyä siihen mitä sai pullosta ulos. 7.5kg oli pullossa lähtiessä ja sillä lämmitti sekä keitti neljä vuorokautta ennen "gas out" ilmoitusta ;) 

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 22.03.2016     kello on 13:11 ---Itse en lähtisi kaasupullotilaan virittelemään mitään omia keksintöjä.
--- Lainaus päättyy ---

En minäkään. Mutta jos hyytyy pääsiäisenä yöllä, kun -20 C, jotain pitää keksiä. Kuten 20 W sulanapitokaapeli. Ei varsinaisia virityksiä tokikaan.

Pari kertaa jo tuumannut, että Eis Ex asennetaan aikanaan, kun saa huoltoajan. Jos nyt ei ihan maltaita maksa.

jva61:
Tuo sähkökaapelin pullonympärille kiertäminen saattais olla hätäratkasuista turvallisin. Itse en kyllä mitään hehkulamppuja alkais kaasukoteloon virittelemään.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 22.03.2016     kello on 13:53 ---En minäkään. Mutta jos hyytyy pääsiäisenä yöllä, kun -20 C, jotain pitää keksiä. Ei varsinaisia virityksiä tokikaan.

Pari kertaa jo tuumannut, että Eis Ex asennetaan aikanaan, kun saa huoltoajan. Jos nyt ei ihan maltaita maksa.

--- Lainaus päättyy ---

Eikös pääsiäiselle ollut kuitenkin jo hieman lämpimämpää odotettavissa ;)  Itse ainakin toivon, kun on joutumassa myös ns. ulkoruokintaan osaksi aikaa ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View