Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Vakaa Windows
K.E.V:
Siinä jotain vikaa. Yhdellä asiakkaalla kävi Asus 3 kertaa huollossa että tokeni. Vaihtoivat uuden emon.
Pertti K:
No kiva. Se taitaa olla kuukauden keikka aina per (takuu)huoltokäynti ja sen aikaa ollaan ilman konetta (paitsi se valvontakamerakone). Uskookohan ne edes jos eivät saa sillä kertaa vikaa päälle. Kyllä tämä saattaa hyvällä tuurilla päivänkin pelittää ilman ongelmia, tai no se kalvohiiri on kyllä aina harmaan asetuksissa.
K.E.V:
Haiskahtaa emovialta , hiiri näkyy harmaan kun se ei tunnista sitä. Toki voisi kókeilla ajureita etsiä Asuksen sivuilta , valitan.
Itse olen tänä vuonna asentanut noin 100 Windowsia, tänäänkin kaksi. Ilman probleemia. Yhteen orgilaisen ikivanhaan minikoneeseen ei saanut toimimaan näytönohjainta. Reso ihmeellinen 1024x600 ja ohjaimena vanha Via piiri ja ei kelvannut edes Vistan ajuri tuohon.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 20.03.2016 kello on 18:11 ---Haiskahtaa emovialta , hiiri näkyy harmaan kun se ei tunnista sitä. Toki voisi kókeilla ajureita etsiä Asuksen sivuilta , valitan.
Itse olen tänä vuonna asentanut noin 100 Windowsia, tänäänkin kaksi. Ilman probleemia. Yhteen orgilaisen ikivanhaan minikoneeseen ei saanut toimimaan näytönohjainta. Reso ihmeellinen 1024x600 ja ohjaimena vanha Via piiri ja ei kelvannut edes Vistan ajuri tuohon.
--- Lainaus päättyy ---
Yhteen asukseen kun asensin win10 siinä ei myöskään toiminut hiiri. Muistaakseni ajuri löytyi asuksen sivulta. Tavallinen usb hiiri toimi.
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 20.03.2016 kello on 17:04 ---Mikä silloin on rikki jos W10 työkalupalkki ei toimi? Tulee näkyviin vain osa kuvakkeista tai kaikki näkyy mutta vain osa toimii. Entä se kun painaa sammuttaa koneen virtanapista niin "Sammutetaan" jää pyörimään vaikka tuntikausiksi? Pelkkä sammuttaminen ja käynnistäminen ei "korjaa" noita ongelmia, vaan vaatii "Käynnistä uudelleen" käskyn ja sen löytäminen on joskus vähän vaikeaa kun suuri osa komennoista ei toimi. Vai enkö vain osaa? Asus läppäri suoraan kaupan hyllyltä käytössä.
--- Lainaus päättyy ---
Nuo ovat ainakin win 10 ihan perus "bugeja". Ei ole koneessa vikaa. Samaan törmännyt useasti eri koneissa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta