Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Kannettavat läppärit.

<< < (6/14) > >>

HarriOlavi:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 18.03.2016     kello on 21:04 ---Keskeinen sanoma mulla oli, että Harri on peruskäyttäjä, joka tuskin haluaa maksaa minimissään tonnin Airista ja opetella uutta maailmaa. Jos tykkää, niin ilman muuta ok.

En ymmärrä tuota ^^ väitettä siis.

--- Lainaus päättyy ---

Jep. Aivan peruskäyttäjä. Windows järjestelmällä haluan edetä. Ilmeisesti  W10 on erilainen, mutta lienee jotain yhtäläisyyksiä W 7:n kanssa.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Harri1 - 18.03.2016     kello on 21:11 ---Jep. Aivan peruskäyttäjä. Windows järjestelmällä haluan edetä. Ilmeisesti  W10 on erilainen, mutta lienee jotain yhtäläisyyksiä W 7:n kanssa.

--- Lainaus päättyy ---

Kasi (8 ja 8.1) on jotain muuta kuin seiska, mutta kymppi on jo "kotoisampi". Varsinkin kun ensimmäisenä lataa siihen classic shellin.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 18.03.2016     kello on 18:27 ---Pitää tuossa elokuun puolen välin jälkeen katsoa jos joku hyvä läppäri ja tabletti siru paikalla löytyisi,silloin ollaan siellä päin vaimon systerin luona käymässä.

--- Lainaus päättyy ---
Katellaan. Kaheksan tablettia on tällä erää. Toivottavasti ei samat silloin.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Harri1 - 18.03.2016     kello on 20:25 ---Pääseekö noilla Tab'leteilla hoitamaan pankkiasiat turvallisesti?  Kuinka paljon ne eroavat "oikeista tietokoneista?"
Mikä on noiden Tab'lettien käyttöjärjestelmä?

Meillä on Router josta tulee langatonyhteys molempiin (vaimo) läppäreihin. Kysynkin että toimiiko Tab'letit myös langattomasti?

Sorry, olen hölmö myös näissä(kin) asioissa. :'( :'(

--- Lainaus päättyy ---
Ei tabi ole kuin lelu. Itse käytän joskus. Mulla on kyllä 13.3" lenovo yoga hybridi joka on "paras" tabletti mitä tiedän. Ja iso määrä tabun hankkineita asiakkaita ostaa MYÖS läppärin. Koska se tabu on viihdeväline.

HarriOlavi:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 18.03.2016     kello on 21:27 ---Ei tabi ole kuin lelu. Itse käytän joskus. Mulla on kyllä 13.3" lenovo yoga hybridi joka on "paras" tabletti mitä tiedän. Ja iso määrä tabun hankkineita asiakkaita ostaa MYÖS läppärin. Koska se tabu on viihdeväline.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos selventävästä vastauksesta.  Thumb

Eräs tuttava kirjoitti joku aika ettei ole käyttänyt tab'lettia viime syksyn jälkeen. Silloin kun hommasi sen, se oli hänen mielestä hyvä....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View