rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kannettavat läppärit.  (Luettu 29261 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.04.2023 kello on 16:44
  • Nurmijärvi
Vs: Kannettavat läppärit.
« Vastaus #15 : 18.03.2016 kello on 20:05 »
Tuommosen laitoin on vikkelä.



*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 6.11.2022 kello on 15:12
Vs: Kannettavat läppärit.
« Vastaus #16 : 18.03.2016 kello on 20:11 »
Ääni MacBook Pro:lle.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:49
Vs: Kannettavat läppärit.
« Vastaus #17 : 18.03.2016 kello on 20:14 »
En ole "omenauskovainen" mutta sitä mieltä, että koneet ja ohjelmat hyvä olla työn ja tarpeen mukaan. Samalla väitän, että vaikka omppu maksaa, saa sillä yleensä kohtuullisen hyvin katetta rahoilleen.

Tuohan sitä juuri on 'uskovaisuutta'. On aivan turhaa maksaa tuplahintaa, saamatta sille mitään katetta.
On muuten jännää, millä paatoksella  noita vehkeitä kehutaan.  Jos ne ikonit on eri värisiä, ei ne sen parempia ole.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:49
Vs: Kannettavat läppärit.
« Vastaus #18 : 18.03.2016 kello on 20:17 »
Tuommosen laitoin on vikkelä.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

jos liittää surfaus ja sähköposti, tabletti on hyvä, muuhun sitten 'oikea' kone.
Sille kuuluisalle  Mac'ille ei esim saa kaikkea mitä tarvitsen.

  • Vieras
  • Vs: Kannettavat läppärit.
    « Vastaus #19 : 18.03.2016 kello on 20:25 »
    jos liittää surfaus ja sähköposti, tabletti on hyvä, muuhun sitten 'oikea' kone.
    Sille kuuluisalle  Mac'ille ei esim saa kaikkea mitä tarvitsen.

    Pääseekö noilla Tab'leteilla hoitamaan pankkiasiat turvallisesti?  Kuinka paljon ne eroavat "oikeista tietokoneista?"
    Mikä on noiden Tab'lettien käyttöjärjestelmä?

    Meillä on Router josta tulee langatonyhteys molempiin (vaimo) läppäreihin. Kysynkin että toimiiko Tab'letit myös langattomasti?

    Sorry, olen hölmö myös näissä(kin) asioissa. :'( :'(

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.04.2023 kello on 16:44
    • Nurmijärvi
    Vs: Kannettavat läppärit.
    « Vastaus #20 : 18.03.2016 kello on 20:36 »
    ^
    Kaikki toimii samanlailla kuin läppärilläkin, tossa mulla on wifi sekä 4G simkorttipaikka.
    saahan noihin virusohjelmat niin kuin muihinkin. Tuossa käyttis Android 5.1
    Ja langattomasti käytän tablettia kotona, reititinkin on langaton.

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 17:35
    • Epsoo
    Vs: Kannettavat läppärit.
    « Vastaus #21 : 18.03.2016 kello on 20:56 »
    Macit vaatii hiukan perehtymistä ja tottumusta.

    Jos on kerran Windowsia opetellut ja sillä pääasiassa nettitouhujen kanssa pärjää, niin mun mielestä ei maksa vaivaa eikä kannata maksaa.

    Aika erikoinen väite, varsinkin kun vertaa Windows 7 => Windows 8 siirtymistä.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 6.11.2022 kello on 15:12
    Vs: Kannettavat läppärit.
    « Vastaus #22 : 18.03.2016 kello on 21:00 »
    ^ehkä tuosta puuttuu sana: ....vaatii "vain" hiukan .....

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:35
    • Kulkija
    Vs: Kannettavat läppärit.
    « Vastaus #23 : 18.03.2016 kello on 21:04 »
    Keskeinen sanoma mulla oli, että Harri on peruskäyttäjä, joka tuskin haluaa maksaa minimissään tonnin Airista ja opetella uutta maailmaa. Jos tykkää, niin ilman muuta ok.

    En ymmärrä tuota ^^ väitettä siis.

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 17:35
    • Epsoo
    Vs: Kannettavat läppärit.
    « Vastaus #24 : 18.03.2016 kello on 21:08 »
    Keskeinen sanoma mulla oli, että Harri on peruskäyttäjä, joka tuskin haluaa maksaa minimissään tonnin Airista ja opetella uutta maailmaa. Jos tykkää, niin ilman muuta ok.

    Ainoa ero on tuo hinta, kummassakin joutuu opetella "uutta maailmaa". Ja jos vain hinnasta on kyse, niin... enpä taidakaan jatkaa.

  • Vieras
  • Vs: Kannettavat läppärit.
    « Vastaus #25 : 18.03.2016 kello on 21:11 »
    Keskeinen sanoma mulla oli, että Harri on peruskäyttäjä, joka tuskin haluaa maksaa minimissään tonnin Airista ja opetella uutta maailmaa. Jos tykkää, niin ilman muuta ok.

    En ymmärrä tuota ^^ väitettä siis.

    Jep. Aivan peruskäyttäjä. Windows järjestelmällä haluan edetä. Ilmeisesti  W10 on erilainen, mutta lienee jotain yhtäläisyyksiä W 7:n kanssa.

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 17:35
    • Epsoo
    Vs: Kannettavat läppärit.
    « Vastaus #26 : 18.03.2016 kello on 21:17 »
    Jep. Aivan peruskäyttäjä. Windows järjestelmällä haluan edetä. Ilmeisesti  W10 on erilainen, mutta lienee jotain yhtäläisyyksiä W 7:n kanssa.

    Kasi (8 ja 8.1) on jotain muuta kuin seiska, mutta kymppi on jo "kotoisampi". Varsinkin kun ensimmäisenä lataa siihen classic shellin.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:24
    • Autossa on pyörät
    Vs: Kannettavat läppärit.
    « Vastaus #27 : 18.03.2016 kello on 21:22 »
    Pitää tuossa elokuun puolen välin jälkeen katsoa jos joku hyvä läppäri ja tabletti siru paikalla löytyisi,silloin ollaan siellä päin vaimon systerin luona käymässä.
    Katellaan. Kaheksan tablettia on tällä erää. Toivottavasti ei samat silloin.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:24
    • Autossa on pyörät
    Vs: Kannettavat läppärit.
    « Vastaus #28 : 18.03.2016 kello on 21:27 »
    Pääseekö noilla Tab'leteilla hoitamaan pankkiasiat turvallisesti?  Kuinka paljon ne eroavat "oikeista tietokoneista?"
    Mikä on noiden Tab'lettien käyttöjärjestelmä?

    Meillä on Router josta tulee langatonyhteys molempiin (vaimo) läppäreihin. Kysynkin että toimiiko Tab'letit myös langattomasti?

    Sorry, olen hölmö myös näissä(kin) asioissa. :'( :'(
    Ei tabi ole kuin lelu. Itse käytän joskus. Mulla on kyllä 13.3" lenovo yoga hybridi joka on "paras" tabletti mitä tiedän. Ja iso määrä tabun hankkineita asiakkaita ostaa MYÖS läppärin. Koska se tabu on viihdeväline.

  • Vieras
  • Vs: Kannettavat läppärit.
    « Vastaus #29 : 18.03.2016 kello on 21:34 »
    Ei tabi ole kuin lelu. Itse käytän joskus. Mulla on kyllä 13.3" lenovo yoga hybridi joka on "paras" tabletti mitä tiedän. Ja iso määrä tabun hankkineita asiakkaita ostaa MYÖS läppärin. Koska se tabu on viihdeväline.

    Kiitos selventävästä vastauksesta.  Thumb

    Eräs tuttava kirjoitti joku aika ettei ole käyttänyt tab'lettia viime syksyn jälkeen. Silloin kun hommasi sen, se oli hänen mielestä hyvä....