Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Peruutuskamera autoon

<< < (4/7) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 24.03.2016     kello on 19:19 ---Liittyy siihen että "pa**kaa sieltä tulee paljon" se mikä täällä myydään ei mitenkään välttämättä ole sama mikä sieltä tilataan. Osta molemmat ja tarkastuta jollakin.

--- Lainaus päättyy ---
Monesti on samaa tavaraa suomalaisilla nettikaupoilla. Samoilta tukkureilta tulee.

Toki kotimaisilla voi takuut olla helpompia, joskin toimii ne takuut Kiinan kauppiaittenkin kanssa.

K.E.V:
Toimmi ja toimii. Olen 5 viikkoa odottanut korvausta/ korvaavaa osaa p***n tilalle. On mahdotonta laittaa osaa minkä mitoitus hehtaarihaulikolla tehty.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 24.03.2016     kello on 19:53 ---Toimmi ja toimii. Olen 5 viikkoa odottanut korvausta/ korvaavaa osaa p***n tilalle. On mahdotonta laittaa osaa minkä mitoitus hehtaarihaulikolla tehty.

--- Lainaus päättyy ---
No miksi ostit ulkomailta, kun tiedät, että p*skaa myyvät....?

K.E.V:
Kun ei semmoista tuntunut muualta löytyvän. Sitten löysin orkkisosan jenkeistä. Tilasin sen noista toiseen. Ups toi muutamassa päivässä ja niputin samantien. Kysymys oli erään läppärin pohjakuoresta eli rungosta ,missä on emo ja saranat jne kiinni. Ei edes ruuvinreiät olleet kuin lähellä. Myytiin alkuperäisenä.....

velnum:
Sen verran palatakseni turva ja peruutuskamera hankintoihin .Tämä  http://www.jammaa.com/ in liikeenharjoittaja kertoi että on oltava oma edustaja.
Katsomassa kiinassa paikan päällä ja tutkimassa tuotteita mitä uskaltaa ostaa ja ja lähettää myyntiin suomeen, koskaan itse kaulaa myöten kuluttaja vastuussa myyntiin laittamista tuotteista. ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View