rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mainonnan esto  (Luettu 2039 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2021 kello on 14:40
Mainonnan esto
« : 14.03.2016 kello on 15:16 »
Elikkäs tämmönen ongelma, Firefoksi ei anna näyttää iltasanomien videoita vaan väittää käytössä olevan mainonnan eston. Tämmöstä en tietosesti ole sinne tehny, enkä löydä mistään mahdollisuutta poistaa?   Gromella nämä videot aukeaa

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:12.04.2024 kello on 09:16
Vs: Mainonnan esto
« Vastaus #1 : 14.03.2016 kello on 15:23 »
Onko sulla yläpalkissa oikeassa reunassa vihreä täppi täällä ? Jos on niin adguard lisäosa on asennettu.  Oikealle siitä palkista missä on hakupalkki. Viimeinen merkki.
Jos on, niin napauta pause adguard protection. Itse käytän sitä koko ajan ja jos jossakin sivustolla tulee sen kanssa ongelmia niin laitan hetkeksi pois päältä. Iltasanomien fideothan näyttää mainosta ihan ensiksi.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2021 kello on 14:40
Vs: Mainonnan esto
« Vastaus #2 : 14.03.2016 kello on 15:33 »
Ei näy vihreää täplää missään. Asetuksistakaan en löydä mitään minkä vois poistaa

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:19
  • viva la France
Vs: Mainonnan esto
« Vastaus #3 : 14.03.2016 kello on 18:06 »
Omassani on tietoturva ohjelmassa tuo esto ja näkyy oikeassa yläkulmassa vihreänä ohjeman logona että on toiminnassa.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2021 kello on 14:40
Vs: Mainonnan esto
« Vastaus #4 : 14.03.2016 kello on 18:12 »
Nythän olen pikkusessa pyöreässä päässäni päätelly ongelman olevan firefoksissa kun gromella videot näkyy. mitään vihreitä juttuja ei näy missään ruudulla kun videoita foksilla yrittää avata :'(

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
Vs: Mainonnan esto
« Vastaus #5 : 14.03.2016 kello on 19:07 »
Nythän olen pikkusessa pyöreässä päässäni päätelly ongelman olevan firefoksissa kun gromella videot näkyy. mitään vihreitä juttuja ei näy missään ruudulla kun videoita foksilla yrittää avata :'(
saattaa ne olla punasia tai jopa violettejä, mutt veikkaan ett sulla on asennettuna firefoksiin joku lisäosa(mainostenesto) joka estää mainokset esim: addblokker
tai sulta puuttuu jokin liitännäinen jonka kyseinen video vaatii

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2021 kello on 14:40
Vs: Mainonnan esto
« Vastaus #6 : 14.03.2016 kello on 19:12 »
Mistähän tuommosta osais ettiä? olen kyllä tutkinu lisäosat ja en löydä mitään kriittistä, onko muille sitte esiintyny vastaavaa?

Flash pleier on toiminnassa vaikka se suositellaan poistettavaksi

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:55
Vs: Mainonnan esto
« Vastaus #7 : 14.03.2016 kello on 19:40 »
Lieneeköhän samasta asiasta kyse, kun minulla tulee Katsomossa joissain videoissa, ei kaikissa, tämmönen ilmoitus Firefoxilla, adblock käytössä eikä auta asiaan vaikka ottais adblockin pois päältä ja Chromella näkyy normaalisti

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2021 kello on 14:40
Vs: Mainonnan esto
« Vastaus #8 : 14.03.2016 kello on 21:29 »
Hahaa,,,,Etsivä löytää jne. Mulla on seurannan esto päällä ja sen merkki on vasemmassa ylänurkassa, kun klikkaa merkkiä niin sen voi kytkeä pois päältä ja sitte videot aukeaa, kyllä minä olen viisas ;D :laugh: