Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Talvilämpimän matkailuauton hankinnan vaikeus

<< < (5/36) > >>

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 13.03.2016     kello on 20:19 ---Hymerissä on kaasunkulutus vielä -20 C ihan kohtuullinen. Eristyksillä on merkitystä ja voihan ilmanvaihdossakin olla eroja.

--- Lainaus päättyy ---
Jo vain on,ainakin meillä sopivalla tuulella verhot lepattaa vaikka akkunat on kiinni.

Catiska:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 13.03.2016     kello on 20:03 ---Siis mulla on 05 mallinen alkovimalli,oliskohan mallimerkintä sp660 tai jotain sinnepäin.
Siis ei mulla ole mitään sähköpatruunaa, ainut on toi ilmalämmitys kaasulla ja tosiaan onhan tuossa myös lattialämmitys.
Eli tää on sellainen kolmen vuodenajan auto.

--- Lainaus päättyy ---
Meillä myös taannoinen Scandinavia edition Adria oli samanlainen kaasusyöppö. Lisäksi lämmön jakautuminen ei ollut hyvä.

Liekkö noissa sitten tuurista tai vuosimallista kiinni minkälainen sattuu tulemaan. Hymerillä olen pärjännyt oikein hyvin Lapin pakkasissa.

Moppc:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 13.03.2016     kello on 20:19 ---Hymerissä on kaasunkulutus vielä -20 C ihan kohtuullinen. Eristyksillä on merkitystä ja voihan ilmanvaihdossakin olla eroja.

--- Lainaus päättyy ---

Tämä kiinnostaa. Voidaanko määritellä "kohtuullinen"?

Rauno:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 13.03.2016     kello on 20:03 ---Siis mulla on 05 mallinen alkovimalli,oliskohan mallimerkintä 655SP tai jotain sinnepäin.
Siis ei mulla ole mitään sähköpatruunaa, ainut on toi ilmalämmitys kaasulla ja tosiaan onhan tuossa myös lattialämmitys.
Eli tää on sellainen kolmen vuodenajan auto.

Korjasin tuon malli merkin oikeeksi

--- Lainaus päättyy ---

Onko tuossa kaksoispohja?
Tämä tuntuu tuon dethleffsin jälkee todella lämpimältä.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Moppc - 13.03.2016     kello on 21:10 ---Tämä kiinnostaa. Voidaanko määritellä "kohtuullinen"?

--- Lainaus päättyy ---

Eiköhän se "kohtuullinen" tarkoita 2-3 vuorokautta ja aikoinaan TM:ssä oli matkailuautovertail u jossa mainittiin itse eristyksellä olevan pieni osuus itse auton lämpimänä pysymiseen, ikkunoiden määrä ja se miten tuuletus on hoidettu on se suurin juttu näissä. Mutta ainahan sitä kannattaa "laatua" kehua, eihän siitä muuten mitään tulisi.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View