Tekniikkakeskustelut > Valaistus

Led valot asuntoautoon

<< < (10/31) > >>

Loppis:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 26.07.2016     kello on 11:22 ---Kaikki 12V ledit ovat kestäneet poikkeuksetta hyvin ja useisiin lamppuihin löytyy 12/24V versio niin kestää varmasti.
Useita lamppuja mitä olen tilannut 12V niin lampussa lukee 12-30V :o
Ihan yksittäin on sammuneet ,esim rekisterikilven valona ei tahdo kestä kuin waterproof-tuotteet vain.
Kiina ledejä hennoo tilata muutaman aina varalle .
Minulla on koti ja autot ja motskarit täynnä Ebay:n hinnat alkaen kaikenmaailan vaihtoehtoja ja esim keittiön valoja poltetaan eniten ja vanhimmat ovat neljä vuotta käytettyjä .
Kyllä tuollainen hinta/laatu riittää minulle.

--- Lainaus päättyy ---

Ite tilasin ison nipun kanssa tuollaisia ja suurinosa osa sammu eka reissulla :( Huono tuuri oli sitten tuon satsin kanssa mulla. Pitääpä katella tarkemmin ja tilata lisää

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Loppis - 26.07.2016     kello on 11:30 ---Ite tilasin ison nipun kanssa tuollaisia ja suurinosa osa sammu eka reissulla :( Huono tuuri oli sitten tuon satsin kanssa mulla. Pitääpä katella tarkemmin ja tilata lisää

--- Lainaus päättyy ---
Onhan se uskottava että kait niitä huonojakin on .
Onko menekki räjähtänyt pilviin niinkuin hinnatkin ovat nousseet huomattavasti Kiinassakin.
Ostin aikoinaa kaikkia varallekkin aina muutaman ja en niitä ole pahemmin tarvinnut.
Kauppasin niitä täälläkin mutta eivät kelvanneet niin olkoon varalla itellä ja paljon niitä on mennyt kalustokaupoissa uusille omistajillekin.

K.E.V:
Eka erä halpoja ledejä sammui muutaman kuukauden käytön jälkeen, nykyiset kestää kestää kestää. (kop kop) koputan puuta  ;)

Maukka:

--- Lainaus käyttäjältä: Loppis - 26.07.2016     kello on 11:00 ---Kestääkö tuo G4 lamppu latausjännitteen yli 14V ?

--- Lainaus päättyy ---

Kestää.
G4:n Ebay-kuvista ei oikein saa selvää, mutta lampun ympäri on vulkanoitu läpinäkyvä silikoni/ vastaava. Kaikki osat ovat siis kosteudelta/ lialta suojattuja.

Nuo t10/ 921-polttimon tilalle hommatut kylmänvalkoiset ledit on kaikki pelanneet ok, josta linkki aiempana.
Eli puhutaan näistä peruspolttimoista, joita korvasin ledeillä:
https://www.google.fi/search?q=921+bulb&safe=off&client=firefox-b&biw=1366&bih=659&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi48MHRk5HOAhVCBywKHQzuAT0Q_AUIBigB

Samalle t10"lasikannalle" saa vaikka minkälaisia lediversiovaloja. Asensin litteät ledit, että kaikki valoteho saadaan suoraan lampun suurennuslasin läpi. Jos valaisimissa olisi kunnon heijastinpinta, valinta olisi ollut siinä tapauksessa tietty toisenlainen.

palokurki:
Itse tilailin kulkineen Led-polttimoita Ebaysta. Osa oli ihan ok. Osa simahti saman tien.
Nyt olen hankkinut polttimot Biltemasta. Löytyy kaikki tavallisimmat poltintyypit ja valokin on sanoisinko, että ei ihan kellertävän lämmin valkoinen, vaikka pakkaus niin väittää, mutta ei semmoinen kylmä sinertäväkään. Polttomoilla on 2 vuoden takuu ja hintaa 4,90€.

Vuoden "kokeilujakson" jälkeen yksi poltin alkoi vessassa vilkkumaan. Menin vaihtamaan poltinta, jolloin pyörittelivät päätään, että ei voi olla totta tämä hajoaminen. Ei ilmeisesti ole tullut hirveästi vaihtoon Ko tuotteita. Antoivat mukisematta uuden ja hyvin on pelannut.  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View