rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Led valot asuntoautoon  (Luettu 85259 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:37
Vs: Led valot asuntoautoon
« Vastaus #15 : 2.03.2016 kello on 18:19 »
Tiedät ammattimiehenä varmaan että "kiinalaisia" ja KIINALAISIA on monenlaisia. Näissäkin pätee yhtälö halpa hinta on huono laatu :)

Se laatu ei siitä parane, jos siihen kiinan laitteeseen laittaa suomimyyjä oman hintansa.
Tuokin Ledsale linkki, johon viittasin, on todennäköisesti sitä samaa kiinakamaa mitä saa sieltä suoraankin.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:42
  • Autossa on pyörät
Vs: Led valot asuntoautoon
« Vastaus #16 : 2.03.2016 kello on 18:23 »
Minä kyllä tarkoitin ihan eri asiaa. Ehkä olet kuullut että asioita valmistetaan eri laatukriteereillä. Olinkin lainannut henkilön lausetta ja hänelle vastasinkin. Toisilta menee varmaankin ohi nuo käsitteet. Sorry...

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 7.03.2024 kello on 06:55
  • Etelä-Pohjanmaa
Vs: Led valot asuntoautoon
« Vastaus #17 : 2.03.2016 kello on 18:47 »
Minä olen ostanut vuosikausia ebaysta vedenkestävää ja tavallista led-nauhaa yleensä 5 metrin pätkissä ja kylvänyt niitä sinne ja tänne. Ne mitä olen asuntovaunuihin vetänyt kaappien alle on ollut 5 metrin tavallista lämminvaloa hohtavaa led nauhaa. Vanhin asennus taitaa olla nyt keväällä 4 vuotta.

Ne on kaikki toimineet hyvin ja hinnat ovat olleet alle 10 € / 5 metriä kotiin toimitettuna.

TUo mikä minulla on tuossa pihalla kuistilla vedenpitävä led-nauha, niin siitä on alkanut nyt kevään aikana valoja sammumaan ,joka oli muuten kallein ja muuntaja mukana. Taisi maksaa peräti 20 €. / 5 metriä, 3 vuotta toimi hyvin.

Tuolta taisin viimeksi tilata. Yleensä tilaan niiltä, joilla on positiivisiä palautteita paljon, ei välttämättä halvin, mutta tavarat on aina kotiin tulleet. Tosi käteviä nuo led-nauhat asuntovaunuihin, niitä saa pilppoa sellaisiin mittoihin kuin tahtoo, osti ne sitten suomesta tai kiinasta  ;D

http://www.ebay.com/itm/Ultra-Bright-3528-5050-SMD-60-300-LEDs-1-5M-RGB-Flexible-Strip-Light-12V-Power-/381420648022?var=650582616925&hash=item58ce713656:m:mJW5m8csb-uce7tPdQCABog

« Viimeksi muokattu: 2.03.2016 kello on 18:57 »

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:15
Vs: Led valot asuntoautoon
« Vastaus #18 : 2.03.2016 kello on 18:56 »
Se laatu ei siitä parane, jos siihen kiinan laitteeseen laittaa suomimyyjä oman hintansa.

Mitäs jos suomimyyjällä onkin hyvät kanavat hankkia sitä hieman parempaa kiinan laatua ja jos suomimyyjä olisikin ns. rehellinen kauppias, joka ei halua edes välittää sitä huonointa paskaa...

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:42
  • Autossa on pyörät
Vs: Led valot asuntoautoon
« Vastaus #19 : 2.03.2016 kello on 19:02 »
Just näin, liikkeeseenkin tilasin ledit maailmalta , niitä paloi aika ajoin ja syyksi paljastui ledin kannan sisällä oleva massaan valettu piirikortti. Siitä kuivui konkka ja ledit sai pa**aa sisäänsä.
Nyt Philipsin vastaavat eikä ainuttakaan lamppua vielä mennyt. Thumb
Tällä tarkoitin sitä että nämä spotit paloivat 24/7/365 ja eivät kestäneet lämpöä.
Taas nämä eri kriteereillä tehdyt eivät ole moksiskaan asiasta.
On eri asia jotain nauhaa vedellä jonka tehot on eri luokkaa, eivät lämpene samalla tavalla kuin spotit

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:18
  • Lempäälä
Vs: Led valot asuntoautoon
« Vastaus #20 : 2.03.2016 kello on 22:43 »
   Mä oon laittanut led- nauhan puulistaan jyrsittyyn uraan, joka parilla ruuvilla kiinni. Ekan laitoin suoraan kattoon, ei hyväpaikka, maali lähti katosta irroittaessa.
   Kuvassa vaunun omistajan lukuvalo sängyssä.

   Ostanut olen "mooveomieheltä", joka tosin harvemmin käy palstalla, mutta näkyy laajentaneen valikoimaansa.
          http://www.pedeled.fi

« Viimeksi muokattu: 3.03.2016 kello on 12:02 »

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.03.2016 kello on 04:39
Vs: Led valot asuntoautoon
« Vastaus #21 : 3.03.2016 kello on 05:51 »
Nyt olisi tarkoitus ostaa kunnon led nauha eikä mitään kympillä sitä ja tätä mutta täytyy katsella ja hieman kysellä alan liikkeistä niin eiköhän sieltä löydy. Kiitoksia paljon hyvistä ideoista.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:30
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Led valot asuntoautoon
« Vastaus #22 : 3.03.2016 kello on 08:48 »
Nyt olisi tarkoitus ostaa kunnon led nauha eikä mitään kympillä sitä ja tätä mutta täytyy katsella ja hieman kysellä alan liikkeistä niin eiköhän sieltä löydy. Kiitoksia paljon hyvistä ideoista.

Mene tolokun kauppaan ja osta haluamasi valot tolokun hintaan. Itse en ole muun asian kanssa tuhrannut niin paljon, kuin p*ska laatuisten ledivalojen, niin kulkimessa kuin mökilläkin.  ::)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:55
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Led valot asuntoautoon
« Vastaus #23 : 3.03.2016 kello on 08:52 »
Oli mullakin suunnitelmissa vaihtaa ledit,mutten ole sitten rahaa turhuuteen viitsinyt laittaa. Me kun ollaan tälläsiä kesäajan reissaajia,eikä puskissa olla niin eipä noilla ledeillä ole meille mitään tarvetta. Sitten jos joku lamppu valaisimista palaa niin silloin vaihdan ledilampun tilalle(ehkä). Olisko tuo adrian rieska ollu meillä 8 vuotta eikä yhtään lamppua ole vielä palanut.


Sent from my iPad using Tapatalk

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.03.2016 kello on 04:39
Vs: Led valot asuntoautoon
« Vastaus #24 : 4.03.2016 kello on 03:32 »
Tilasin osan tuolta verkkokaupasta ja siellä oli tarjous ja kävin ostamassa parit led valot onniselta niin nyt on tämäkin ratkaistu ja halvaksi tuli. Hyvää viikon loppua kaikille.

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.03.2016 kello on 04:39
Vs: Led valot asuntoautoon
« Vastaus #25 : 11.03.2016 kello on 04:39 »
Olisin teiltä hieman vielä kysellyt valo ratkaisuja matkailuauton ulko puolelle tai siis hieman lisävaloa. Onko mitään vinkkejä tai suosituksia? Mielellään otan ehdotuksia ja ideoita vastaan.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Led valot asuntoautoon
« Vastaus #26 : 11.03.2016 kello on 09:03 »
Hämmentävää kun Arskalla ja Jessellä on sama kuva. Onko tarkoituksella vaiko vahingossa tehty???  t migel  siis avatarkuva....

  • Vieras
  • Vs: Led valot asuntoautoon
    « Vastaus #27 : 11.03.2016 kello on 11:25 »
    Hämmentävää kun Arskalla ja Jessellä on sama kuva. Onko tarkoituksella vaiko vahingossa tehty???  t migel  siis avatarkuva....


    Josko pojat ovat identtiset kaksoset.  ;D

    Itse olen kaikki muut lamput vaihtanut myös ledeihin, vain kaksi spotti (tai mikä kohdevalo se nyt lienee) lamppua on vaihtamatta.
    G4 kannalla kyllä lamppuja näyttää olevan, mutta kun pitäisi kannan alkupään olla litteä jotta nastat yltäisi tarpeeksi syvälle että lamput pysyisivät paikallaan. Noista kuvastoista kun ei aina kunnolla tahdo selvitä tuon kannan malli.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:18
    • Lempäälä
    Vs: Led valot asuntoautoon
    « Vastaus #28 : 11.03.2016 kello on 11:47 »
    Olisin teiltä hieman vielä kysellyt valo ratkaisuja matkailuauton ulko puolelle tai siis hieman lisävaloa.
       Minä laitoin kaikki vaunun "ajovalot" ledeiksi, ne sitten vaunun (autossa hupiakusta) akuista ottaa virran, diodi hässäkän kautta. Oven vieressä led ulkovalo, Edessä vedenkestävää led-nauhaa alumiini u-profiilissa, jolla tietenkin voisi kiertää koko välineen.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:55
    • Kotkan poikii ilman siipii
    Vs: Led valot asuntoautoon
    « Vastaus #29 : 11.03.2016 kello on 11:57 »

    Hämmentävää kun Arskalla ja Jessellä on sama kuva. Onko tarkoituksella vaiko vahingossa tehty???  t migel  siis avatarkuva....
    Jep,vähän tuo tosiaan hämmentää,välillä oikein ihmettelen että missäa välissä mää tämmösiä oon kirjoitellut.
    Mun rastatukkakuvahan on ollu siitä asti kun rekisteröidyin tänne,eli jostain vuodesta 2011.
    Jaa että identtiset kaksoset,täähän sopis siihen kadonneen jäljillä ohjelmaan totta ihan ollaan kuin samasta puusta veistetyt. Tosin mää oon jo vanhaukko,mutta jos Jesse onkin mun lehtolapsi josta en koskaan ole kuullut. Tiedä häntä.


    Sent from my iPad using Tapatalk