Tekniikkakeskustelut > Valaistus

Led valot asuntoautoon

<< < (23/31) > >>

juzzi:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman -  7.03.2019     kello on 13:45 ---Ei valmistusmaa määrää laatua. Jos GU4 led 180 lumen maksaa kärkkäisellä 7,90 € kpl ja on Airamin pakkaama ja siinä on 3 vuoden takuu. Kuinka joku voi kuvitella saavansa alibabasta yhtä laadukkaan eurolla tai alle?

Itse pelasin aikani halpis ledien kanssa ja maksoin oppirahat noiden vilkutivilkuti paskojen kanssa... :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Vissiin kiinni siitä mitä saa.

10 v sitten kun rakennettiin tilasin kaikkiin gu10 kantasiin halogeeni ulkovaloihin ebaysta 7000 kelvinin led lamput. Jokusen lampun vuosien varrella olen toki joutunut vaihtamaan, mutta rutkasti olen plussan puolella, oli sen verran paljon edullisemmat kuin suomesta ostettuna.

Asuntoautoon ja -vaunuun olen tilannut myös led polttimot ebaysta. Varsinkin himmennettävät led polttimot ovat suomessa tehty vissiin timanteista, on sen verran arvokkaat  :D Ei myöskään näistä valittamista. Jonkun olen joskus vaihtanut mutta ei vaivaksi asti. Minusta hinta laatu suhde ollut loistava  Thumb

Reissaaja80:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman -  7.03.2019     kello on 13:45 ---Ei valmistusmaa määrää laatua. Jos GU4 led 180 lumen maksaa kärkkäisellä 7,90 € kpl ja on Airamin pakkaama ja siinä on 3 vuoden takuu. Kuinka joku voi kuvitella saavansa alibabasta yhtä laadukkaan eurolla tai alle?

Itse pelasin aikani halpis ledien kanssa ja maksoin oppirahat noiden vilkutivilkuti paskojen kanssa... :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Nimenomaan Airamin pakkaama. Airamin lamppuja tulee myös kiinasta.

Rauzi:

--- Lainaus käyttäjältä: Reissaaja80 -  7.03.2019     kello on 14:40 ---Nimenomaan Airamin pakkaama. Airamin lamppuja tulee myös kiinasta.

--- Lainaus päättyy ---

https://fi.wikipedia.org/wiki/Airam

Kaheksan vuotta sitte tilasin vinosilmiltä saunaan ledejä kattoon. Kalliita oli. 19 centtiä kappale asennuskauluksineen . Otin sata.
Yhtään ei ole lakannut toimimasta. Kymmenkunta laitoin olkkarin kattopalkkiin yövaloksi, ilman katkaisijaa. Eli palaneet yhtäjaksoisesti siitä saakka. Ei ne kiinan keksinnöt ihan paskaa ole, eikä paremmaksi muutu sillä että laitetaan kova hinta ja esim Airam pahviaski. Tai suomalaistyyliin muovipakkaus mihin tarvitaan avaimeksi rälläkkä. Ja pakkauksen valmistuskustannus on kalliimpi kun lampun.

Karabiilisti:

--- Lainaus päättyy ---

En hämmästyisi vaikka osa kärkkäisen tai muun vastaavan liikkeen kamaa tulisi ihan samoista paikoista kuin aliexpressinkin....

Airami oli joskus 100v sitten suomalainen...

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti -  7.03.2019     kello on 14:53 ---En hämmästyisi vaikka osa kärkkäisen tai muun vastaavan liikkeen kamaa tulisi ihan samoista paikoista kuin aliexpressinkin....

Airami oli joskus 100v sitten suomalainen...

--- Lainaus päättyy ---
Tuo on niin kulunut argumentti paskatuotespammauks issa ettei uskoisi aikuisen ihmisen enää viitsivän....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View