Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Ctek laturien ominaisuudet

<< < (5/5)

Aakku:
Mikähän noissa Ctekeissä on vikana....?

Tuppaa jäämään siihen keltaiseen latausasentoon. Välillä ei vihreä täyttä osoittava valo meinaa millään syttyä. Sitten kun ottaa irti ja kytkee takaisin, niin syttyy vasta vihreä.
Näin toimii mulla kolme Ctekkiä, joista yksi on 6V. Isompi Ctek toimii oikein ja syttyy vihreä ajallaan. Akut ovat hyväkuntoisia ja osa uusiakin.

jus66si:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 13.09.2016     kello on 16:37 ---Kiitos neuvoista jus66si.  Thumb

Otin yhteyttä Kahaan, josta vastaus:

Tervehdys
Ikävä kuulla että laturi on rikkoontunut. Pyydä että myyjäliike palauttaa sen meille takuukäsittelijöill e niin katsotaan mikä sille on tullut.
Pyydä että laittavat takuupyyntö kaavakkeeseen minun nimeni niin tietävät kysellä minulta kun tuote saapuu meille.
Terv. Harri Suomi
Avainasiakaspäällik kö
Oy Kaha Ab
0400-446133

--- Lainaus päättyy ---

Mahtava juttu  :)  Toivottavasti asia tulee kuntoon. Thumb

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 13.09.2016     kello on 16:37 ---Kiitos neuvoista jus66si.  Thumb

Otin yhteyttä Kahaan, josta vastaus:

Tervehdys
Ikävä kuulla että laturi on rikkoontunut. Pyydä että myyjäliike palauttaa sen meille takuukäsittelijöill e niin katsotaan mikä sille on tullut.
Pyydä että laittavat takuupyyntö kaavakkeeseen minun nimeni niin tietävät kysellä minulta kun tuote saapuu meille.
Terv. Harri Suomi
Avainasiakaspäällik kö

Oy Kaha Ab
0400-446133

--- Lainaus päättyy ---

Nyt puolentoista kuukauden päästä soitin Kahalle. Vanha laturi saatekirjeineen ei ole heille tullut. Pyysivät soittaman Motonettiin. Motonetin kaveri ilmoitti että laturi on tullut heille korjattuna. Menin hakemaan, laturi tehtaan pakkauksessa oli siellä. Sitä en tiedä kuinka he homman hoitivat. Uskoisin että he unohtivat koko jutun, ja ottivat uuden hyllystä. No, käyhän se minulle.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View