rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Tietoa eri maiden pulloista  (Luettu 17100 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:28
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Tietoa eri maiden pulloista
« Vastaus #15 : 23.10.2016 kello on 16:41 »
Ei ole sakupullo. Oisko ranskalainen? Ranskassa on useita malleja.  Kerran laskin, että ainakin 6, muistaakseni.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:08
Vs: Tietoa eri maiden pulloista
« Vastaus #16 : 23.10.2016 kello on 17:54 »
Itse en minkäänlaista viritystä rakentaisi kaasun painepuolelle. Aina on riski olemassa kun palavien aineiden kanssa tehdään ratkaisuja joita ei ole suunniteltuja.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 1.07.2018 kello on 09:39
Vs: Tietoa eri maiden pulloista
« Vastaus #17 : 26.10.2016 kello on 01:09 »
Jännä kun tekevät liittimiä jotka käy kiinni, mut tiiviste vaan eri kohdassa. Thumbd Mitään järkee olla monta standardia samaan käyttöön ja vieläpä samaan kierteeseen. Paineensäätimiä sitten vissiin erilaisia kierreventtiilipull oonkin.

Schneider lukee pullossa, kovin saksalaiselta kuulostaa, venttiili sitten kai jotain muuta.

Tällainen setti pitänee hommata niin saa jatkossakin sotkea pulloja: http://www.vapaa-aika.com/epages/vapaa-aika.mobile/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2015091804/Products/2112390

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:30.10.2022 kello on 20:01
  • Gnothi seauton - Monaco Rambler Vacatione
Vs: Tietoa eri maiden pulloista
« Vastaus #18 : 26.10.2016 kello on 02:50 »
Hei! Nyt tarvitsisin hiukan apua! Eurooppaan olen suuntaamassa vanhalla Fiat Ducatolla pariksi kuukaudeksi kesällä. Siellä olisi tarkoitus kierrellä ympäri, eli kohdemaat eivät ole vielä selvillä. Mukaan mahtuu vain yksi kaasupullo. Minulla on ihan tavallinen suomipullo autossa (sellainen joka käy grilliin). Voiko joku selkeästi selittää naiselle, mikä on paras tapa saada suomipullo täytettyä reissun aikana.  Mitä adaptereita/ liittimiä tarvitaan? Mistä saa ostaa? Vai löytyykö kenties jokin toinen järkevämpi ratkaisu? Yritin lueskella muista viestiketjuista, mutta asia ei vielä avautunut minulle. Kiitos avusta!  Thumb

https://karavaanari.org/index.php/topic,17734.msg342688.html#msg342688