Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Miten tyhjennän läppäristäni kaikki salasanat ja käyttöhistorian jos luovutan ko

<< < (2/7) > >>

K.E.V:
niinhän se tekee, älä lainaa ollenkaan.
Ostakoon omansa.
Tai tee siihen toinen käyttäjä jolle annetaan vain vieras oikeus  ;D

99:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 20.02.2016     kello on 07:01 ---Eli siis miten tyhjennän omat tietoni läppäristäni jotta voin lainata koneeni toiselle käyttäjälle?

Sillä en halua toisten tutkia s.postejani ja muita tilejäni etc etc.Kiitos t migel

--- Lainaus päättyy ---

Omissa koneissani  on "vieras"-tilii jota voi turvallisesti antaa käyttää, sillä kun ei pääse muiden käyttäjien juttuja tutkimaan. Bonuksena vielä putsaa vieraan historiat jne kun vieras kirjautuu ulos.

Siitä en tiedä miten semmoisen saa Windosiin tehtyä, omissa koneissani käyttis kun on luonut automaattisesti ko. tilin kun käyttis on asennettu.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 20.02.2016     kello on 08:51 ---
Siitä en tiedä miten semmoisen saa Windosiin tehtyä, omissa koneissani käyttis kun on luonut automaattisesti ko. tilin kun käyttis on asennettu.

--- Lainaus päättyy ---
Helposti. Win10:ssä klikkaa vasenta alanurkkaa , valitsee asetukset > tilit jne

jus66si:
Automattisesti pankkiinkin ??? No sinne onneksi tarvitsee tunnuslukusovelluks en koodit.

Älä lainaa konettasi näin ollen.Kehoita hankkimaan oma esim. anttila.com:sta tai vaikka teleoperaattroilta (sonera yms.)

Ihan turvavihjeenä nyt kaikille. Älkää laittako mitään niitä salasanoja "muista automaattisesti" tallennuksella. Hakkeri menee vaikka kuinka pitkälle niiden tallennuksien avulla jos pääsee troijimaan konetta. Mielellään sen läppärin/tabletin kameralinssiinkin laastari päälle.

migel:
Okke! Näin toimin ja poistan noi automuistit pankkitileiltä ja ostan laastaria. Voiks siis joku stalkata mun kämppää esim ton kameran kautta?

No jos stalkkaa niin eipä siellä mitään ihmeellistä näy mut jollekulle julkimolle vois olla eri juttu!
Kiitti vihjeestä!  t migel  (ja löysin hyvän koneen jota nyt olen hakemassa,harmittaa vaan kun on parempi kuin se jota ensin ajattelin lainata mut eipähän tarvii arvuutella et käykös mun tileillä!)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View