rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Miten tyhjennän läppäristäni kaikki salasanat ja käyttöhistorian jos luovutan ko  (Luettu 7516 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:12.02.2024 kello on 20:53
Vs: Miten tyhjennän läppäristäni kaikki salasanat ja
« Vastaus #30 : 21.02.2016 kello on 12:42 »
  Juuri se että ottaa nuo todesta kaikki, varmaan foliota seinille ettei säteily leviä :)
Lue aloitus ja vastaa siihen kysymykseen minkä aloittaja teki.[/b] Minä olen vastannut juuri siihen.
Ja edelleenkään https salasanat ja tunnukset ei tallennu koneeseen, ainakaan siinä muodossa että tämä vaimo ne löytäisi. Piste
Iltapäivälehdet ei ole ehkä oikea tie tiedon hakemiseen, oikeasti
Nordeassa ei näy, ei edes tilinumerot ennekuin olet kirjautunut käyttäjätunnuksella sisään , tosin ei sinunkaan tapauksessa sinne pääsee ilman mainitsemaasi PIN-koodia
 

Mulla on parilla kolmella kaverilla putiikkeja jotka "jalostavat" nämä vanhat koneet. Käyttökelpoiset tyhjennetään ja asennetaan käyttikset ja lähtevät myyntiin heidän omien sivujensa kautta. Osa menee romuksi ja ne erotellaan eri laatikoihin siellä firmassa

Luin ja vastasin....Se että linkitin nuo, ei merkitse sitä että opit on niistä saatu.. :)
Kuten sanoin ammatilliselta puolelta.Ammatillis en koulutuksen, työn ja harrastuksen kautta.
Ja se mitä puhut "jalostamisesta" on puhtaasti vanhan koneen kovalevyn tyhjentämistä ja uuden käyttöjärjestelmän ajureineen sekä ohjelmistojen konfiguroimista. Olen sitäkin tehnyt. Parhain hyötykone bulkkikoneisiin verrattuna syntyy kuitenkiin poikkeuksetta laadukkaista komponenteista rakentamalla täysin uusilla osilla ja se voidaan räätälöidä asiakkaan tarpeisiin, lisäämällä resursseja eri komponenteilla muisteista, kovalevyn kokoon sekä ohjelmistovalinnoin sekä oheislaittein. Riippuen ihan siitä mihin käyttöön kone kenellekin tulee ja mitä se asiakas haluaa.Serverit on sitten vielä erikseen. Serverit poikkeavat kansansilmin nähtävistä koneista siinä, että kotelorakenteita ei välttämättä ole vaan ne rakennetaan suoraan seinäkiinnitteisiin rakennuskehikoihin asiakaskohteen suunniteltuun erityiseen IT keskukseen. Niiden rakentaminen kaapelointeineen on aikaa vievää.Aikanaan Wlanja WiFi toi uudet ulottuvuudet tähänkin.
En ala sun kanssasi turhaa väittelemään tästä. Koska se johtaa vain "hiekkalaatikkoon" ja sinne mun mielestä tätä on turhaa viedä.
Jos ihmisillä on varaa pistää 80 euroa tunti IT huoltoon siitä vain. Ei liikuta minua yhtään. Pitäähän ihmisten tienata. Pahasti saastuneen koneen siivous voi viedä aikaa yllättävän paljon jos sieltä haluaa pelastaa jotain. Olen itse pelastanut mikrotuki opiskeluaikana yhden kirjailijan koko tuotoksen ja siihen olis saanu myydä aika paljon kirjoja, jos olisi sen huollossa joutunut teettämään. Ja folio sopii parhaiten ruuanlaittoon.  :)
Hyviä tietoteknisiä neuvoja saa myös AfterDawn saitilta..
Pahottelut kun  tämä meni nyt off topiciksi.
Vastineeksi jätän osallistumisen keskusteluihin toistaiseksi.


*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:08
  • Autossa on pyörät
Vs: Miten tyhjennän läppäristäni kaikki salasanat
« Vastaus #31 : 21.02.2016 kello on 13:31 »
Ei se mitään, aloittaja on saanut vastauksen kysymyksiinsä. Ja aika monta muutakin asiaa puitu samaan syssyyn. :D
Eikä tuon uuden käyttäjän lisääminen vaadi it-huoltoa.