Tekniikkakeskustelut > Etuteltat ja markiisit

markiisi autoon

(1/4) > >>

kipa76:
moi vaan.

taas täytyy alottelijan kysellä neuvvoa.
olen ettimässä markiisia tuohon minun -91 peugeot elddis voyager autoon ja ajattelin alkuun katella jos löytyis käytetty ja siksi pitäski vähä tietää että mikä malli ois hyvä? niitä kiinnitys tyylejä on kai useampia, katolle ja seinään ja olen lukenu että kaikkia markiiseja ei sais kaikkiin autoihin kiinni...? oishan se helppo ajaa kauppaan ja ostaa uus asennettuna mutta ajattelin vähä pihistellä ku noita menoja on tähän ekaan autoon tullu jo aika mukavasti  :D

ja miten nuo pussimarkiisit kiinnitetään jne.

jos jotain tietoa joku jaksaa kirjotella niin ois hyvä  Thumb

kimi:
http://karavaanari.org/index.php/topic,14276.0.html

Tiedä häntä onko tuo myyty.
Kotelomarkiisi on minusta hyvä, helppo ja nopea ratkaisu. Yleensä noihin on erilaisia kiinnikkeitä saatavana ja seinälle kiinnitys vaatii tilaa oven ja ikkunuiden yläpuolella jonkin verran, markiisissa kannattaa varmistaa että pinen kaadon saa pidettyä vaikka ovi on auki.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: kipa76 - 18.02.2016     kello on 18:40 ---
ja miten nuo pussimarkiisit kiinnitetään jne.

--- Lainaus päättyy ---

Pussimarkiisit laitetaan telttauraan eli ei tarvitse sen enempää kiinnityksiä tai rei'ityksiä.

Muumuupapa:
Onkohan Fiamman pusimarkiiseissa telttauraa etureunassa seinäsarjan asennusta varten?

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 18.02.2016     kello on 19:39 ---Pussimarkiisit laitetaan telttauraan eli ei tarvitse sen enempää kiinnityksiä tai rei'ityksiä.

--- Lainaus päättyy ---

Ja autoissa on harvemmin telttauria....
Jos autossa on suora seinä, niin esim. Omnistorilta tulee kolme alu-kiskon pätkää, jotka ruuvataan  seinään ja sitten markiisi nostetaan niiden päälle.
Pyöreäkulmaisiin, kuten Hymeriin ja peltikuorisiin, on omat kiinnikkeensä. Vaunuissa olen nähnyt kattokiinnikkeitä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View