Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Autollecom

<< < (3/4) > >>

Rauno:
13100€ sain itse ja heillä oli 14490€ loppuvaiheessa pyynti, alussa 14950€. tiedä sitten mitä saivat, eikä oikeen se kiinnostakkaan.
Paljonkohan oli pyynti torissa? En muista mutta, oikohan ollu jotain 14500€? käteisellä olisin auton myyny noin 13000€ eli tyytyväinen olen, eikä tarvinu vastailla vaihtoehdotuksiin eikä muihin jupinoihin.

Harppa:
Itsellä pelkkää plussaa  sanottavaa ostaja puolelta. Ostin 07 diisel passatin. Auto tuotiin kotiin. Siitä koeajo ja nimet paperiin. Auto oli juuri semmoinen, kuin puhelimessa kertoivat. Kannatan myös, jos ostaa tämmöisen vanhemman pelin, niin ostaa heiltä takuun, jos vaikka kone leviää. Itse otin tämmöisen muutaman sata euroa maksavan takuun. No nyt se iso plussa siitä, että kun reissun päällä kone meni vikatilaan aina, kun painoi ronskimmin kaasua vaunu perässä. Soitto tuonne. Kysyvät vaan, että missä päin suomea mennään, siitä he järjestivät ajan lähimälle korjaamolle. Auto oli päivän siellä  ja matka jatkui. Näin se pitäisi aina mennä autokaupoilla.  Thumb

Topelius:
Ei myöskään moitittavaa heidän palveluksesta. Myivät edellisen Toyotani noin huomattava paremmalla hinnalla, mitä olisin saanut autokaupasta vaihdossa.

Topelius:

Tuli näköjään postia Autolle.comista.

Oulaa:
Kysyin auton vaihtoa heiltä ja pelkällä rekisterinumerolla ilmoittivat ihan saman hyvityksen vaihdokista kuin muualla ja  enempi kuin Rintajouppi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View