Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Toyota juttua ja huoltoa

<< < (11/51) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 22.02.2016     kello on 17:53 ---Ei kai kukaan osta mitään noin rumaa, millä ei ole mitään käyttöä?   :o

--- Lainaus päättyy ---
Kyll vaan, kun merkki on oikea.
Ja pääseehän tuolla saatille vaikeampaankin ? paikkaan  Thumb

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 22.02.2016     kello on 17:53 ---Ei kai kukaan osta mitään noin rumaa, millä ei ole mitään käyttöä?   :o

--- Lainaus päättyy ---

Eiköhän silläkin pääse paikasta A paikkaan B? Jotkut saattavat pitää autosta, joka erottuu massasta.

ihaa:
Älkää nyt heti lytätkö tuota vaikka Toyota onkin, sehän on vasta konsepti malli. Eiköhän keula ja perä hiukan muuttune, ainakin takavalojen osalta.

Ja syy miksi edes olen harkinnut tuollaista on se että farkulle ei enää ole tarvetta, riittää "ahtaampikin" malli.

Ja mulle tuosta tuli mieleen heti tämä Range Roverin Evogue, hiukan kunhan vielä pehmenee tuo peräpää. Ensi tiistaina se sitten selviää kun Geneven autonäyttely aukeaa, sen verran olen jo selvittänyt että klo 11:45 1. maaliskuuta ollaan viisaampia tämän suhteen.

"Masi":
Tässä olisi kanssa ahtaampi malli ja kuluu ajaessa housun persauskin puhki.
Ja onhan se melkei toy-ota. ;)
http://www.nettiauto.com/bmw/i8/7632754
Ja onhan siinä laser valot jos tarttee vaikka näköä parantaa.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 22.02.2016     kello on 18:28 ---Älkää nyt heti lytätkö tuota vaikka Toyota onkin, sehän on vasta konsepti malli. Eiköhän keula ja perä hiukan muuttune, ainakin takavalojen osalta.

Ja syy miksi edes olen harkinnut tuollaista on se että farkulle ei enää ole tarvetta, riittää "ahtaampikin" malli.

Ja mulle tuosta tuli mieleen heti tämä Range Roverin Evogue, hiukan kunhan vielä pehmenee tuo peräpää. Ensi tiistaina se sitten selviää kun Geneven autonäyttely aukeaa, sen verran olen jo selvittänyt että klo 11:45 1. maaliskuuta ollaan viisaampia tämän suhteen.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Eli heti Toitsu teki kopiota, ainakin yritti  ;) ;) ;)
Tosin tuossa tulee mieleen Aika ruma tapaus :( Nissan Joke

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View