Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Toyota juttua ja huoltoa
porakone:
Mihin vehkeeseen sen vaihdoit? Mulla on ollu toi Lantruiseri vajaan 90 tuhatta kilsaa ja alusta asti siinä on vetarit naputtanu jos ryömii jossain raskaammassa maastossa ja kääntää samalla. Saman 90 tuhatta kilsaa mulla on ollu varavetari mukana mutta ei oo tarvittu.
Humoristi:
--- Lainaus käyttäjältä: porakone - 20.09.2016 kello on 12:28 ---Mihin vehkeeseen sen vaihdoit? Mulla on ollu toi Lantruiseri vajaan 90 tuhatta kilsaa ja alusta asti siinä on vetarit naputtanu jos ryömii jossain raskaammassa maastossa ja kääntää samalla. Saman 90 tuhatta kilsaa mulla on ollu varavetari mukana mutta ei oo tarvittu.
--- Lainaus päättyy ---
Hdj80:seen. Kyllä Kait nuo olis kestänyt ;) mutta ajattelin vaihtaa kun toinen napsu enempi ja sain niin halvalla ;D
-------:
Ihme jos nuo halvat kestää.. Löbröt ei kestänyt.. Alkuperäiset on parhaat.. Tml vois kestää.
porakone:
Kai ne halvatkin kestää katumaasturikäytöss ä ja TosiMiehillähän ei kestä sitten mikään.
Humoristi:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 20.09.2016 kello on 19:40 ---Ihme jos nuo halvat kestää.. Löbröt ei kestänyt.. Alkuperäiset on parhaat.. Tml vois kestää.
--- Lainaus päättyy ---
Nythän sen nähdään kauanko kestää. Kerron kun alan taas vaihtamaan ;) ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta