Tekniikkakeskustelut > Alde

12V kiertovesipumppu

<< < (10/16) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Hyvin on nyt rempattu varapumppu pelannut monta vuorokautta. Ääni ei kuulu kun vaatekaapin ovi on kiinni. No ei minua nuo tekniikan äänet häiritse muutenkaan. Se häiritsee, jos alueella tulee joku yöllä kusta lorottamaan takapyörään.  :D

Hesus:
uus pumppu asennettu, ja se tuntui kädessäkin jo erilaiselta, vanha pyöri melkein ilman mitään vastusta ja sirisi. Uusi ei sirise.

no ei se äänetön ole siltikään, joten tein sellaisesta reilu 10cm halkaisijasta olevasta muovipurkista sille kotelon jonka vuorasin solumuovilla(ei ollut nyt muuta kotona, joku oikea äänieristematto ois varmasti parempaa), hiljeni sellain että sänkyyn/sohvalle ei kuulu mitään niin passaa mulle :)

pari tuntia se pyöri yhtämittaa eikä ainakaan lämmennyt. Tietty ilmatilaa tonne koteloon jäikin ihan hyvin.

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 17.03.2019     kello on 20:58 ---Tuonnehan saa pannun viereen hiljaisen 12v pumpun. Varmaankin kestokin erilainen.
https://kauppa.vaunupalvelu.fi/product/853/alde-3010-kiertovesipumppu-12v-saadettava-teho/

--- Lainaus päättyy ---
Liitteen mukainen pumppu on mulla, millä teholla porukat pitää pumpussa säätöä? Itsellä on nyt 2 teholla..

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 14.07.2019     kello on 19:45 ---Liitteen mukainen pumppu on mulla, millä teholla porukat pitää pumpussa säätöä? Itsellä on nyt 2 teholla..

--- Lainaus päättyy ---

Ei mulla ole tuota hinnakasta pumppua. Mutta luulisin että ilmatessa täysillä, muuloin ykkösellä.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 14.07.2019     kello on 19:45 ---Liitteen mukainen pumppu on mulla, millä teholla porukat pitää pumpussa säätöä? Itsellä on nyt 2 teholla..

--- Lainaus päättyy ---

2:nen on hyvä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View