Tekniikkakeskustelut > Alde
12V kiertovesipumppu
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus - 16.03.2019 kello on 09:20 ---
vasta yksi yö on nukuttu alde-vaunussa. Kovempaa ääntä se pitää kuitenkin kuin truman ilmapuhallin.
--- Lainaus päättyy ---
Silloin siinä on jotain vikaa.
El Maco:
--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus - 16.03.2019 kello on 09:20 ---minkämoista ääntä kunnossa olevan paisuntasäiliö-vispilän kuuluis pitää? oma pitää jonkunlaista surinaa, mutta en ole ihan varma onko se normaalia vaiko eikö.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla se pitää semmoista surinaa, että kuuluu, jos kaapinovi on auki. Kun ovi on kiinni, ei ääni kuulu vaikka olis kaapin vieressä.. Itse tosin kuvittelin, ettei piskuinen sähkömosa pitäisi juuri minkäänmoista ääntä. Mutta kun hoksasin kuinka kovaa se pyörii, ei enää ihmetytä, että pikku surina kuuluu.
Kun poltin käynnistyy, kuuluu pehmeä tupsaus ja hiljainen humina. Olen tosin yöpynyt vaunussa, jossa alde päästi kunnon pamauksen aina käynnistyessään.
Turhan Höpöttäjä:
Aikoinaan muutin huushollin, joka oli rautatien vierellä. Nyt kun muutin kausipaikalle, hävittäjät kurvailee jatkuvasti. Nopeasti ääniin tottuu, eikä haittaa normaalia eloa. Kulkimeni kiertovesipumput (12v ja 230v) ei kuulu esim. nukkuessa. Alden käynnistymisen kuuluminen tuo lähinnä hyvää ja turvallista oloa. Jos on korvien välissä jotakin häiskää, niin patterien napsuminenkin tekee olon epämiellyttäväksi. ::)
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 16.03.2019 kello on 09:51 ---Silloin siinä on jotain vikaa.
--- Lainaus päättyy ---
okei no täsmennetään sen verran, että truman puhallin pitää kyllä kovempaa ääntä jos on täysillä. en vaan koskaan ole pitänyt täysillä, vain jollain 40% teholla.
Truman puhallin on kyllä lattitasolla, ja alden pumppu korvan korkeudella, sekin voi vaikuttaa miltä se kuulostaa.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus - 16.03.2019 kello on 11:25 ---
okei no täsmennetään sen verran, että truman puhallin pitää kyllä kovempaa ääntä jos on täysillä. en vaan koskaan ole pitänyt täysillä, vain jollain 40% teholla.
--- Lainaus päättyy ---
Kertoisitko tuon prosenttihomman hieman tarkemmin kun en ole moista säätöä Trumissa huomannut?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta