Tekniikkakeskustelut > Projektit
Solifer 470 -76
Joko:
Hyvältä näyttää Thumb Olen miettinyt että miksi näissä projekteissa monikaan ei käytä sitä valmista 3.6mm vahvaa vaneria missä on valkoinen sileä pinta toisellapuolella? Tulis heti valmista pintaa ja varmaan hinnankanssa samoissa kun hommaa kitit ja maalit tuohon? Levyvirta Oy kauppas tuota ainakin 33e levy tarkkoja mittoja en nyt muista mut olisko ollu 1400x2800 se yks levy. Ajattelin itse kokeilla tuosta ja kerron sitten oliko hankalaa :D
Dustbunny:
Noniiin...
Dustbunny:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 21.05.2016 kello on 14:14 ---Hyvältä näyttää Thumb Olen miettinyt että miksi näissä projekteissa monikaan ei käytä sitä valmista 3.6mm vahvaa vaneria missä on valkoinen sileä pinta toisellapuolella? Tulis heti valmista pintaa ja varmaan hinnankanssa samoissa kun hommaa kitit ja maalit tuohon? Levyvirta Oy kauppas tuota ainakin 33e levy tarkkoja mittoja en nyt muista mut olisko ollu 1400x2800 se yks levy. Ajattelin itse kokeilla tuosta ja kerron sitten oliko hankalaa :D
--- Lainaus päättyy ---
On varmasti hyvä levy, mutta tässä tapauksessa niin kaikki seinät ja katto on maalaattavissa
Humoristi:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 21.05.2016 kello on 14:14 ---Hyvältä näyttää Thumb Olen miettinyt että miksi näissä projekteissa monikaan ei käytä sitä valmista 3.6mm vahvaa vaneria missä on valkoinen sileä pinta toisellapuolella? Tulis heti valmista pintaa ja varmaan hinnankanssa samoissa kun hommaa kitit ja maalit tuohon? Levyvirta Oy kauppas tuota ainakin 33e levy tarkkoja mittoja en nyt muista mut olisko ollu 1400x2800 se yks levy. Ajattelin itse kokeilla tuosta ja kerron sitten oliko hankalaa :D
--- Lainaus päättyy ---
Tarkotakko kovalevyä vai ihan ehtaa vaneria?
http://www.stark-suomi.fi/fi/kovalevy-3-0-mm-3-35-m%C2%B2-valkoinen
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: humoristi - 21.05.2016 kello on 16:34 ---Tarkotakko kovalevyä vai ihan ehtaa vaneria?
http://www.stark-suomi.fi/fi/kovalevy-3-0-mm-3-35-m%C2%B2-valkoinen
--- Lainaus päättyy ---
Ihan ehtaa sisustus vaneria
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta