Tekniikkakeskustelut > Projektit
Solifer 470 -76
mjh48:
Mahtavaa Thumb Thumb Thumb
Toivottavasti vaihdoit pois ne tulppasulakkeet kaksinapaiseen automaattisulakkees een, tai mielummin henkilösuojaan joka on automaattisulakkeen ja vikavirtasuojan yhdistelmä.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Dustbunny - 27.10.2017 kello on 10:45 ---Uus leimaa ;)(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
On hieno
Dustbunny:
Harmaavesi liitin 🙂
JariS:
--- Lainaus käyttäjältä: Dustbunny - 18.05.2018 kello on 17:13 ---Harmaavesi liitin 🙂
--- Lainaus päättyy ---
... ei kannata tehdä kovin tiivistä liitosta, että pääsee ilma pois.... voi lakata viemäri vetämästä.... itse laittanut vaan letkun kannun sisään, jää reunoille tilaa ilman poistua... tai oikeastaan nykyisin laitan tratin tuohon kannunkylkeen ja sitten kannu vaunun/viemärin alle.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: JariS - 18.05.2018 kello on 18:26 ---... ei kannata tehdä kovin tiivistä liitosta, että pääsee ilma pois.... voi lakata viemäri vetämästä.... itse laittanut vaan letkun kannun sisään, jää reunoille tilaa ilman poistua... tai oikeastaan nykyisin laitan tratin tuohon kannunkylkeen ja sitten kannu vaunun/viemärin alle.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla menee 100mm salaojaputki justiinsa sisään harmaavesisäiliön reiästä. Siihen reilu 10cm putki, niin ei tuuli roiski vettä ympäriinsä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta