Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Pappa Tunturi

<< < (2/2)

Alan:
"Ei mopolla mahdottomuuksiin"

"Tyhjä ei paljoa paukahda"

Anteeksi, mutta huvitti hieman nuo jutut kovakulkuisuudesta ja hyvästä väännöstä. ;D ;D

Joo, ja Tunturi oli 80-luvulla, ja pitihän sitä virittää... Bing lensi nurkkaan ensin ja tilalle tuli Dell'Orto.

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  1.06.2011     kello on 15:36 ---"Ei mopolla mahdottomuuksiin"

"Tyhjä ei paljoa paukahda"

Anteeksi, mutta huvitti hieman nuo jutut kovakulkuisuudesta ja hyvästä väännöstä. ;D ;D

Joo, ja Tunturi oli 80-luvulla, ja pitihän sitä virittää... Bing lensi nurkkaan ensin ja tilalle tuli Dell'Orto.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla oli erimerkkinen mopo. Kaikesta huolimatta
sanon sen tämän otsikon alla.

Solifer Export  60 luvulla.

Hyvä peli oli vaan pirun hidas ja luotaantyöntävä
likkojen mielestä. ;D

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  1.06.2011     kello on 15:45 ---Mulla oli erimerkkinen mopo. Kaikesta huolimatta

likkojen mielestä. ;D

--- Lainaus päättyy ---
  Minulla oli kaksikin Solikkaa,mutta meillä oli poikien kanssa kisa,soramonttu,Solikka hävisi penkan nousussa Tunturille !!

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  1.06.2011     kello on 15:45 ---Mulla oli erimerkkinen mopo. Kaikesta huolimatta

likkojen mielestä. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Miten niin Export hidas :o ???
Velipojalla on edelleen nuoruutensa "lahna", joka kulkee 80 - alkuperäisellä kaasarilla ja sylinterillä. "Bensalevyä" ehkä hiukan "viilattu" oikeista paikoista ;D

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  1.06.2011     kello on 17:13 ---Miten niin Export hidas :o ???
Velipojalla on edelleen nuoruutensa "lahna", joka kulkee 80 - alkuperäisellä kaasarilla ja sylinterillä. "Bensalevyä" ehkä hiukan "viilattu" oikeista paikoista ;D

--- Lainaus päättyy ---

Harmi kun en silloin osannut, jäin aina toiseksi.

Tosin en osaisi vieläkään :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View