Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Pappa Tunturi
Alan:
"Ei mopolla mahdottomuuksiin"
"Tyhjä ei paljoa paukahda"
Anteeksi, mutta huvitti hieman nuo jutut kovakulkuisuudesta ja hyvästä väännöstä. ;D ;D
Joo, ja Tunturi oli 80-luvulla, ja pitihän sitä virittää... Bing lensi nurkkaan ensin ja tilalle tuli Dell'Orto.
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 1.06.2011 kello on 15:36 ---"Ei mopolla mahdottomuuksiin"
"Tyhjä ei paljoa paukahda"
Anteeksi, mutta huvitti hieman nuo jutut kovakulkuisuudesta ja hyvästä väännöstä. ;D ;D
Joo, ja Tunturi oli 80-luvulla, ja pitihän sitä virittää... Bing lensi nurkkaan ensin ja tilalle tuli Dell'Orto.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla oli erimerkkinen mopo. Kaikesta huolimatta
sanon sen tämän otsikon alla.
Solifer Export 60 luvulla.
Hyvä peli oli vaan pirun hidas ja luotaantyöntävä
likkojen mielestä. ;D
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 1.06.2011 kello on 15:45 ---Mulla oli erimerkkinen mopo. Kaikesta huolimatta
likkojen mielestä. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Minulla oli kaksikin Solikkaa,mutta meillä oli poikien kanssa kisa,soramonttu,Solikka hävisi penkan nousussa Tunturille !!
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 1.06.2011 kello on 15:45 ---Mulla oli erimerkkinen mopo. Kaikesta huolimatta
likkojen mielestä. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Miten niin Export hidas :o ???
Velipojalla on edelleen nuoruutensa "lahna", joka kulkee 80 - alkuperäisellä kaasarilla ja sylinterillä. "Bensalevyä" ehkä hiukan "viilattu" oikeista paikoista ;D
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 1.06.2011 kello on 17:13 ---Miten niin Export hidas :o ???
Velipojalla on edelleen nuoruutensa "lahna", joka kulkee 80 - alkuperäisellä kaasarilla ja sylinterillä. "Bensalevyä" ehkä hiukan "viilattu" oikeista paikoista ;D
--- Lainaus päättyy ---
Harmi kun en silloin osannut, jäin aina toiseksi.
Tosin en osaisi vieläkään :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta