rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Triax Ufo 2  (Luettu 14862 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
  • Autossa on pyörät
Vs: Triax Ufo 2
« Vastaus #15 : 31.01.2016 kello on 19:55 »
Mulla on Polarissa alkuperäinen antennivahvistin kaapissa, toimii joko 220v tai 12v ja katolla joku uhvo-viiksillä. Toimii oikein hyvin vaikka esim Kopparössä heikko kenttä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:28.03.2024 kello on 20:55
Vs: Triax Ufo 2
« Vastaus #16 : 31.01.2016 kello on 20:08 »
Itsellä autossa haravan kääntelyyn kyllästyneenä UFO pultattu kiinteästi kattoon. Jos ei telsussa kuvaa, vaihtoehtoista viihdykettä löytyy.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:16.04.2024 kello on 20:23
Vs: Triax Ufo 2
« Vastaus #17 : 31.01.2016 kello on 20:38 »
kerroin omasta kokemuksesta ja luitko koko kirjotuksen kun lainasit vain osan :D :D
 ja triaks on vaivaton ja paras mun tietämistä ympärisäteilevistä antenneista , va ei hän oikeeta jagia ta logoperistä voi millään ufolla peitota ne suuntaavat antennit vaan vaatii enempi töitä ja tämmösenä työn vieruksejana en tykkää vapaalla ess attella mittää mihi liittyy työ, ku ei oo savolaisii tuttujakkaa :D

Itselläni Triax Ufo ja huonossa paikassa pelkkä nosto ei riitä, on usein myös pyöriteltävä. Johtuu sitten antennin kohdan muutoksesta tai suunnasta tai mistä lieneekään. Viimeksi eilen Kuhmossa muutama kanava pikselöityi, mutta kun 45 astetta pyöräytti kaikki kanavat näkyivät. Ei mulla siinä hommassa ainakaan sivut päässeet kipeytymään.  :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:54
Vs: Triax Ufo 2
« Vastaus #18 : 31.01.2016 kello on 21:10 »
Mulla on kiinteä UFO kaidekiinnikkeellä kiinni....

Minulla kun ei tuo UFO pyöri, niin olen sitten joskus pyöritellyt autoa.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:22
  • Eye never sleep
Vs: Triax Ufo 2
« Vastaus #19 : 1.02.2016 kello on 19:58 »
Ei taida ufon antennin suuntakuvio olla sittenkään aivan pyöreä 360astetta, koska kääntäminen vaikuttaa asiaan.  Tosin kännettäessä antennin paikkakin ympäristöön nähden hieman muuttuu, jolloin voi vaikuttaa desibelin -pari signaalin voimakkuuteen. Kyseisessä antennissa signaali tehdään suurella vahvistuksella ja pienikohinaisella vahvistimella. Ufo Toimii nykyään aika hyvin, koska lähetinasemia kylvetty aika tiheästi. Väitän kuitenkin, kun tosi katveeseen mennään, auttaa enää mastovahvistimen lisäksi antennin korkeus maaata ja hyvä antennin suuntaavuus. Asiaa voisi kuvata valolla. Kun halutaan erottaa vaikkapa 100 m päässä pimeässä oleva kohde niin 100 w suuntavalaisin on parempi kuin 100w ympärisäteilevä lamppu.
Radiokäytössä laite näyttäisi vaativan jatkuvan erillisen sähkönsyötön kytkemisen. Pitänee piruuttaan kytkeä kiinnostuksen vuoksi koksikytkimellä ufo haravan rinnalle testiin kunhan tulee kampe hankituksi. Sittenpä se paremmuus selviää ja parempi jää katolle. Thumb
Itselläni Triax Ufo ja huonossa paikassa pelkkä nosto ei riitä, on usein myös pyöriteltävä. Johtuu sitten antennin kohdan muutoksesta tai suunnasta tai mistä lieneekään. Viimeksi eilen Kuhmossa muutama kanava pikselöityi, mutta kun 45 astetta pyöräytti kaikki kanavat näkyivät. Ei mulla siinä hommassa ainakaan sivut päässeet kipeytymään.  :D