Tekniikkakeskustelut > Alde

Alde 3000 pannu

<< < (20/26) > >>

Muhru:
Kyllä ainakin kun vastusten resistanssit mittaa niin ne pitäis olla ok. Lämpötila oli autossa nyt aamullakin +17 astetta ja ulkona -14.Kiertovesivispilä pyöri koko yön eli pyydettyä lämpötilaa ei tavoitettu >:D. Pitääkö kaasu laittaa lisäksi vielä päälle pakkasilla? Mulla vaan taitaa olla se ohjainpaneeli kaasu priorisoiva eli sithän se käyttää kaasua kokoajan? Pitää vielä kääntää sitä kattilan termostaattia vähän isommalle ja ihmetellä..

Ossi66:
Mille asennolle se kierto on säädetty?
Näillä ilmoilla kannattaa käyttää jatkuvaa kiertoa, eli se valintakytkin yläasennossa.
Oliko tässä maksimi teho 2,1 vai 3.15kW? Vaunuissa kilowatilla saa noin 16 asteen lämpöeron joten autossa voi olla vähemmän, jos ohjaamo jäähdyttää.

Muhru:
Kiertovesipumppu on nyt termostaatti kierrolla, mutta ei kai sillä asennolla ole mitään väliä kummalla se on jos liiteri ei saavuta pyydettyä lämpötilaa koskaan(pumppuhan pyörii siis kokoajan). Mulla on se 2kw versio ja tuolta ohjaamostahan tosiaan tulee kylmää vaikka on eristepeitto ohjaamon ja asuintilan välissä.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Muhru - 17.03.2018     kello on 09:46 ---Kiertovesipumppu on nyt termostaatti kierrolla, mutta ei kai sillä asennolla ole mitään väliä kummalla se on jos liiteri ei saavuta pyydettyä lämpötilaa koskaan(pumppuhan pyörii siis kokoajan). Mulla on se 2kw versio ja tuolta ohjaamostahan tosiaan tulee kylmää vaikka on eristepeitto ohjaamon ja asuintilan välissä.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo 31 asteen ero kahdella kilowatilla on erinomainen arvo  Thumb

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Muhru - 17.03.2018     kello on 08:38 ---Mulla vaan taitaa olla se ohjainpaneeli kaasu priorisoiva eli sithän se käyttää kaasua kokoajan?

--- Lainaus päättyy ---

Oletko tuosta priorisoinnista  varma?  Onko auto tuotu uutena suoraan Suomen markkinoille? Jos, niin uskoisin sen olevan sähköä priorisoivan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View