Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Millainen on Karavaanari.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 1.06.2011 kello on 12:19 ---Aina tullee mulla hymy naamalle, kun näitä höpöttäjän "juppi"juttuja lueskelee. ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ja kun viimeinkin Höpöttäjä laittoi autonsa kuvat galleriaan niin alkoi ymmärtämään mitä mahtoi tarkoittaa ahtauden kammoksumilla jutuillaan.
Tuollainen Fiilis lienee ollut lähellä mummon puolikasta milliä.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 1.06.2011 kello on 12:23 ---Entäs se villapusero kesätapahtumissa. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Se on hyvä olla jos tullee kylmä ilta. Ja rouvalla aurinkolasit ottalla hiuspantana. Eri syystä. ;D
Meni taas. Mulla on villapusero päällä, kun grillailen viileenä iltana. Muuten vaatekaapin ylähyllyllä. Tai repussa.
ihaa:
Jeps... me maalaiset ollaan taas t-paitasillaan lähes koko kesän ja jos sattuu tulemaan viileämpi ilta, rasvakerros auttaa. ;D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 1.06.2011 kello on 12:55 ---Ja kun viimeinkin Höpöttäjä laittoi autonsa kuvat galleriaan niin alkoi ymmärtämään mitä mahtoi tarkoittaa ahtauden kammoksumilla jutuillaan.
Tuollainen Fiilis lienee ollut lähellä mummon puolikasta milliä.
--- Lainaus päättyy ---
Hei, hei. Miten niin viimmeinkin. Onhan ne ollut jo kotvan. Välillä laitan uuden ja otan entisen pois. Hinta on ollut aikoinaan pulska 400000 mk. Minulle se tuli paljon nähneenä vanhuksena. Laittakaahan muutkin kuvia. Treffiosioonkin vielä mahtuisi, kun vähän tiivistää. ::)
Kävin tänä aamuna eläkelläisten mieli harrastuksessa, ilmaisilla kakku kahvilla, oli Bilteman avajaiset. En malttanut olla samalla piipahtamatta Caravan Larvannolla. Voi mahoton sentään että olisi siellä hyviä vaihdokkeja käytetyissä. Olisi siellä ollut uusiakin, mutta kun en voinut niitä katsoa, kun hattu olisi pitänyt ottaa päästä, ei sattunut hattu matkaan, mitä nyt likainen lippis olisi löytynyt sitikan takakontista. ;D
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 1.06.2011 kello on 13:30 ---
Hei, hei. Miten niin viimmeinkin.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo galleriahan on ollut käytössä 19. maaliskuusta alkaen ja en muista nähneeni Fiilistä kuin vasta toukokuussa. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta