Minä menin autosta vaunuun mutta siihen oli mun omat perustelut .
Tuo edellinen auto tuli vahingossa sellaista mallia ettei siihen saanut vetokoukkua ollenkaan.
Nyt otin tuon veturin sellaisen että pikkureissussa pärjään sillä pelkästään ja kestää kuormaa ja jaksaa vetää .
Vero on 76€

316 moottorilla jaksaa mennä vaunukin perässä ,automaatti vaihteisto ,ilmastointi.
Kuuden hengen ohjaamo .Nyt kun paikat on laitettu kuntoon on tosi miellyttävä ja leppoisa ajettava .
Eikä se lopullaan vaatinut kuin nivelet ja iskarit eteen ja nelipyöräsuuntaukse
n sekä hakea sopivat rengaspaineet .
Nuo kuorma-auton paineet kun ovat aika kovat niin auto oli helistin mutta nyt se loppui kun pudotti paineet pakettiatuon minimipaineille.
Aion värkätä siihen vessan,jääkaapin ja keittiön,aivan minimaaliset kunhan kerkiän.
Solikka on sitten pitempiä reissuja varten vaikka saattaapi olla että ensi kesä jääkin vaunumatkaa vaille.
Juttun juju oli mulla se että seuraavalla kerrella etelään lähteissä motskari lähtee mukaan ja nyt se mahtuu Mesen konttiin

Ja samalla auton kyytiin mahtuu vaikka mitä ,ei tartte puntarin kanssa lastata enään.

GoldWingi vaihtui Triumph:iksi

Kuolasin tuota Riumppia siitä asti kun se esiteltiin ja toen perrään se on kuin tehty minun kokoiselle käppänälle .
Saattaapi olla jotta kun menen Alppien eteläpuolelle seuraavan kerran niin minen tulekkaan millään votakalla sieltä pois,
aattelin tööväillä siellä vähän pitempään ja kierrellä kylillä