Tekniikkakeskustelut > Projektit

Kabe smaragd -85

<< < (10/18) > >>

pekka k.:
Täytyypä kokeilla. Muistatko yhtään merkkiä?

velnum:
Kannatta käydä etrassa katsomassa.Aika erikoinen merkki,  todennäköisesti suunnattu ammattikäyttöön.Käy tännössä etra myy ammattikäyttöön olevia aineita.Sen takia minäkin arvelin ja  kiinnostuin sen olevan todennäköisesti  laadukasta.Käytännö ssä minulla ainakin toimi todella hyvin.
Myyjä sanoi että asentajat on käyttäneet  tyrox levyjen  liimaamiseen myös .Koska se purkautuu 1mm ohuena nauhana eikä sumuna  ei tapahdu massiivista sulamis reaktiota.

plagu:
Kumma homma, mulla tuo safir vuodelta 85 eikä siinä eristeitä ollut liimattu kiinni lainkaan, enpä sitten liimannut niitä uusiakaan.  :P

-------:
Ainakin ite käytin pentisolin uretaaniliimavaahto a.

pekka k.:

--- Lainaus käyttäjältä: plagu -  7.02.2016     kello on 11:11 ---Kumma homma, mulla tuo safir vuodelta 85 eikä siinä eristeitä ollut liimattu kiinni lainkaan, enpä sitten liimannut niitä uusiakaan.  :P

--- Lainaus päättyy ---

Tässä oli kyllä sivuseinät liimattu. Se eriste tuntuisi olevan kantava, kun ainakaan vielä ei ole tullut vastaan mitään runkopuuta.
Takaseinässä ei ollut liimaa, mutta runko oli. Tosin sehän ei ollut tehtaan jäljiltä.

Tänään pääsin taas vaunu työmaalle. Silikonien irroitusta/puhdistusta ja sähköjen setvimistä. Akku laatikon sain paikalleen ja vessaa vähän purettua.

Mietiskelin tuossa,että jättäiskö tuon vessan pois, kun ei sitä pottaa kuulemma kannata käyttää (ei pidä hajuja)??
Siihen vessan paikalle saisi hyvin semmoisen halpis ilmastointilaitteen .

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View