Tekniikkakeskustelut > Projektit

Kabe smaragd -85

<< < (6/18) > >>

Huilukka:
Minusta pekka k pitää vain foorumin keskustelua yllä. On oletettavasti tietoisesti ostanut märän ja epäkuntoisen vaunun korjaamista varten. Tuntuu tykkäävän korjaamisesta. Muutoinhan hän olisi kääntynyt myyjän puoleen tosissaan.

HarriOlavi:

--- Lainaus käyttäjältä: Huilukka - 27.01.2016     kello on 12:38 ---Minusta pekka k pitää vain foorumin keskustelua yllä. On oletettavasti tietoisesti ostanut märän ja epäkuntoisen vaunun korjaamista varten. Tuntuu tykkäävän korjaamisesta. Muutoinhan hän olisi kääntynyt myyjän puoleen tosissaan.

--- Lainaus päättyy ---

Mielestäni ketään ei pitäisi tuomita pelkän oman olettamisen perusteella, ei missään asiassa, ei koskaan.

Tämän fooruminen yksi tarkoitus monista lienee kysyä neuvoa ellei itse tiedä? Tykkää tai ei tykkää korjaamisesta, perusajatus varmaan on saada kuntoon, korjauskohteesta riippumatta.

Jos olen väärässä, olkaa hyvä ja korjatkaa.

pekka k.:
 Olen kyllä myyjän kanssa käynyt keskustelua. Olisin varmaan voinut viedä vaunun hänelle korjattavaksi
"silikoonia saumoihin niin kyllä se ajan oloon kuivuu" periatteella.

Parilla tutulla käynyt vanhan auton ostossa samantyylinen homma niin ei niissä ainakaan mikään kuluttajan suoja paljon auta.

Tämän projektikertomuksen tarkoitus oli, että voi tarvittaessa kysyä neuvoa ja kunhan saan niitä kuvia kasauksesta tänne niin sais tuomion jos oon tehny ihan päin peetä.

pekka k.:

Tuommosella bitumi teipillä oli edellinen asentaja tiivistäny

Katto takaa oikealta.

Tuon verran on uutta tehty

Lattia takaa vasemmalta. Mikähän tarkoitus nuilla vaneri soiroilla on ulkopellin ja runkopuun välissä? Oli aika työläät irroittaa, kun nekin piti vaihtaa.

Huilukka:
Harri1 ja Yrjö. Pekka k kyselikin aloituosassa vinkkejä ja korjausneuvoja. Minusta niitä hän on ollut vailla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View