Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Laiskanlinna

<< < (2/2)

sipu:
meil kyl niin merkatut paikat .. ettei vahinkoskaan jompikumpi men tisen paikal .. paitsi nyt kyl tuo isäntä on rosmonnu mun ruokapöytä penkkin .. siit ku näkee niin sopivast toi töllötinkin .. en ol viel ainakaan sanonut häl siit .. eiköhän sopu tilaa tee .. meen sit istuu hänen sylkkyyn , jos siihen samaan aikaan eksyn ..hehee  ;D ;D.. tulee kyl uus tuolin osto sen jälkeen   :D :D :D :D

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 31.05.2011     kello on 12:23 ---meil kyl niin merkatut paikat .. ettei vahinkoskaan jompikumpi men tisen paikal .. paitsi nyt kyl tuo isäntä on rosmonnu mun ruokapöytä penkkin .. siit ku näkee niin sopivast toi töllötinkin .. en ol viel ainakaan sanonut häl siit .. eiköhän sopu tilaa tee .. meen sit istuu hänen sylkkyyn , jos siihen samaan aikaan eksyn ..hehee  ;D ;D.. tulee kyl uus tuolin osto sen jälkeen   :D :D :D :D

--- Lainaus päättyy ---

Olenkohan mä liian hyväluontoinen. :D

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 31.05.2011     kello on 16:15 ---Olenkohan mä liian hyväluontoinen. :D

--- Lainaus päättyy ---
juu ihan täysin pehmo jopa .. mut men sä seuraavaks emännän sylkkyyn pokkana kasoo teevet tai ihan muuten vain ... kerro sit mitä emäntä sanoi   :D

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 30.05.2011     kello on 20:08 ---No ei tuossa mitään ihmeellistä ollut.

--- Lainaus päättyy ---

Nyt huomasin kuinka tyhmästi vastasin, :-[ Tarkoitin siis sitä karavaanari ohjelmaa. ;)

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 31.05.2011     kello on 18:50 ---Nyt huomasin kuinka tyhmästi vastasin, :-[ Tarkoitin siis sitä karavaanari ohjelmaa. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä vastaus molempiin. :D

Ei siinä penkinvaltauksessak aan mitään
ihmeellistä.

Alan jo tottua kovempaan penkkiin.

Juu, ja toisessa keskustelussa sitten ohjelma.
Ei mitenkään erikoinen. :-X

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View