Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
W 10:n kuvan pienennystyökalu?
K.E.V:
Ensin säädät asetuksista oletusohjelman.
sitten avaat sillä PAINT:lla ohjelmalla jonkin kuvan klikkaamalla oikealla ja valitset muokkaa
Yläpalkissa on kuvake muuta kokoa, siitä valitset joko pisteet tai prosentit ja tämän jälkeen samaisessa palkissa on ihan ylhäällä toinen vasemmalta LEVYKKEEN kuva. Tätä klikkaamalla tallentaa luomasi otoksen. Samalla PAINT:lla voit muutenkin kevyesti muokata kuvaa, pyyhkiä, lisätä tekstiä jne.
Ps sen EDGE:n voi vaihtaa vaikka IE:ksi halutessaan. Klikkaa alapalkin suurennuslasia ja alkaa kirjoittamaan haettua nime , esim INTERN........ tälläin haettu ohjelma tulee näkyviin alueen yläreunaan, klikkaa sitä hiiren oikealla ja lisää alapalkkiin.
Knaus-90:
Kiitos ohjeesta, tuo on selvää. Vaan minä en saa sitä w kuvankatselu ohjelmaa siihen listaan
mikä aukee hiiren oikeella. Löydän kyllä sen asetuksista, ja kun klikkaan sitä ja painan ok,
niin ei vaan näy. tästä ei taida ymmärtää mitään. Minulla ei ole kysymys pienennyksestä.
K.E.V:
Ei sun tartte sitä saadakaan tämän takia.. Mutta se löytyy kun valitsee "avaa ohjelmassa"
Mikäli valitset oletusohjelmaksi tuon kuvankatselun, se aukee suoreen siihen ohjelmaan kun kuvaa klikkaa.
Knaus-90:
^
Noin olen tehnyt, mutta kun se ei aukea siinä ohjelmassa. Thumbd
Nyt on hymiöt kun vaihdoin selaimen.
K.E.V:
Ei sun tartte avata siinä ohjelmassa , klikkaat oikealla kuvaa ja valitset MUOKKAA , se aukeaa Paintissa automaattisesti ;)
sorry että huonosti selitän :(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta