Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Eläköön suomalainen laatu!

<< < (3/8) > >>

Catiska:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  5.01.2016     kello on 12:20 ---Valitettavan moni tuote on ala-arvoinen nykyään. Meillä on yhtiön postilaattikkoina Stalan laatikot
http://www.taloon.com/postilaatikko-stala-pl-3-325x250x480-mm-rst/JJ-50-49bmgj/dp?nosto=nosto_tuotelistaus_ryhman_suosituimmat_banner&openGroup=1811

Pienikin sade ja posti kastuu monella asukkaalla ja pakkasella lukko jäätyy herkästi. Aseöljy ja takkasytkäri pitää ottaa mukaan aamulla kun Hesarin hakee. Tuossa lipan pieni muokkaus tekisi luultavasti laatikosta ihan toimivan

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Ja tuo loota on todella ärsyttävä postin jaossa. Joskus olen ollut apuna/seurana junioriimme kanssa niin on nuo eri lootat tulleet tutuiksi.

Vaeltaja:
Muovipohjat kengissä eivät kestä murenematta tai katkeamatta kuin noin 5 vuotta pohjan valmistamisesta. Ovat kuulemma valmistettu sellaisiksi "luonto ystävällisiksi" tarkoituksella. Siksi pitäisi ostaa aina mahdollisimman vähän aikaa valmistumisesta myyntiin tulleet kengät. Ei koskaan vanhaa varastoa olevia kenkiä. Väittävät tutkimusten mukaan, että kengän käyttö ikä olisi noin 3 vuotta.

Minä sain työjalkineet vuosittan työnantajalta. Minulla kenkien kulutus ei ollut niin kovaa, että olisin vuodessa saanut kengät pilalle. Joten minulla jäi eläkkeelle jäädessäni muutama kenkäpari käyttämättömänä laatikkoon. Osa kenkien pohjista oli murentunut jo laatikossa. ilman että olisin ehtinyt niitä edes jalkaani sovittaa. Ilmeisesti kenkien valmistuksesta oli kulunut reilusti yli 5 vuotta.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Vaeltaja -  5.01.2016     kello on 16:16 ---Muovipohjat kengissä eivät kestä murenematta tai katkeamatta kuin noin 5 vuotta pohjan valmistamisesta. Ovat kuulemma valmistettu sellaisiksi "luonto ystävällisiksi" tarkoituksella.

--- Lainaus päättyy ---

Tästä taitaa olla kyse.
Asiasta enemmän: http://www.vapaasana.net/artikkelit/2011/11/hehkulamppuhuijaus-%E2%80%93-tuotteiden-suunniteltu-vanheneminen

--- Lainaus käyttäjältä: Vaeltaja -  5.01.2016     kello on 16:16 ---Siksi pitäisi ostaa aina mahdollisimman vähän aikaa valmistumisesta myyntiin tulleet kengät.

--- Lainaus päättyy ---

Valmistajia pitäisi velvoittaa merkkaamaan valmistuspäivä pohjiin, samalla lailla kuten autonrenkaissa.

Kosmic:
Meillä on tollainen Stalan postilaatikko myös ollut jo jonkun vuoden eikä ole ikinä ollut posti märkää eikä ole lukko ollut kertaakaan jäässä. Toki rasvasin sen uutena synteettisellä sprayvaseliinilla.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Kosmic -  5.01.2016     kello on 17:51 ---Meillä on tollainen Stalan postilaatikko myös ollut jo jonkun vuoden eikä ole ikinä ollut posti märkää eikä ole lukko ollut kertaakaan jäässä. Toki rasvasin sen uutena synteettisellä sprayvaseliinilla.

--- Lainaus päättyy ---
Itse hankein kanssa tuon tapaisen lukittavan rosterilaatikon....

Ei mennyt kuin viikko, niin se oli väännetty aivan päreiks. Laitoin sitten vanhan tavallisen peltilaatikon takaisin. Se oli jo ollut 20 vuotta ja on ollut sen jälkeenkin varmaan jo 10 vuotta.
Ei kyllä mitään kestä tuollaiset lukittavat rosterit....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View