Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Windows 7 tai 10 asentaminen....

<< < (2/2)

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  4.01.2016     kello on 23:50 ---Mitä isompi valmistaja, sen huonommin päivittyy, kun ajureita ei tehdä.

--- Lainaus päättyy ---

Ilm. sitten Dell on pieni valmistaja, sillä tuo serveri on Dell Dimension 9100 :D Juu, tuo Radeonin X500 -sarjan näytönohjain aiheutti ensin ongelmia, mutta asettui sekin parin päivityskierroksen jälkeen kohilleen Thumb

Topelius:
Mutta ainahan voi tehdä vaikkapa testi asennuksen toiselle kovalevylle,  jotta näkee kuinka windows 10 toimii koneessa.  Mutta myös ubuntu mate on loistava vaihtoehto vanhaan koneeseen.  Toimii todennäköisemmin ilman ajurirumpaa nopeammin kuin windows.

HarriOlavi:

Jep. Päivän olen yrittänyt sorhata molempia läppäreitä ajantasalle. Vista oli käyttämättä lähes 2 vuotta ja XP myös lähes (?) 3 vuotta. No nyt olen sotkenut molemmat "solmuun."  Firefoxit hukassa samoin kuin Avast'it ja paljon muuta sotkua, eli täytyy viedä alan asiantuntijalle.  ??? ???

K.E.V:
Laithoin 10:n huvikseen Lenovo z60M läppäriin, muutamia ajureita joutui hinkkaamaan ;D

HarriOlavi:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  5.01.2016     kello on 18:08 ---Laithoin 10:n huvikseen Lenovo z60M läppäriin, muutamia ajureita joutui hinkkaamaan ;D

--- Lainaus päättyy ---

Minä yritin vastaavasti tosissaan ja epäonnistuin.  ;D ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View