Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Matkailuauton hankinta ja muokkaaminen

<< < (15/27) > >>

Charlottiina:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 10.05.2016     kello on 10:18 ---Ajatteles kuin tylsää se olisi jos siinä täydellisessä matkailukalustossa ei olisi yhtään mitään tekemistä, ei pienintäkään muokkaamisen tahi korjaamisen kohtaa ikinä. Ainakin itsellä juuri tuossa pikku tuningissa kun on iso osa tämänkin harrastuksen suolasta Thumb

--- Lainaus päättyy ---

;D
Näin laiskana ja mukavuudenhaluisena naisihmisenä minä haluaisin kaiken olevan heti-nyt (tai mieluiten jo eilen ) valmiina ja käyttökelpoisena.

Minulla on kyllä (mieheni suureksi riemuksi )  taito löytää jokaisesta jutusta parantamisen varaa joten vaikka kuinka saisinkin jostain auton jossa on kaikki olevinaan sopivasti niin parissa päivässä alkaisin pähkäilemään jonkin jutun parantamista entisestään.

Nyt aloin miettimään ihan tosissani josko sellaisesta erillisvuoteellises ta kulkupelistä voisi tuunata tuollaisen kahdella kerrosvuoteella varustetun auton. Periaatteessahan sellainen valmis kerrosvuode-systeemi ei maksa maltaita ja sellainen olisi jo valmistajan toimesta kestäväksi todettu. Ei tarvitseisi kamalasti puuttua auton rakenteisiinkaan.

Mutta; jos joku nyt onnistuu keksimään mikä se kahdella kerrosvuode-systeemillä varustettu, yhdellä istuinryhmällä oleva, pilottipenkkinen auto on niin olisinpa tyytyväinen. Jos ei omat rahat riitä sen ostamiseen niin sitten on haettava pankista lisää, nyt on nääs sen tuhannen pakkomielle tuollaisen auton saamisesta ettei ihan tosikaan...

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Charlottiina - 10.05.2016     kello on 12:03 ---minä haluaisin kaiken olevan heti-nyt (tai mieluiten jo eilen ) valmiina ja käyttökelpoisena. Minulla on kyllä taito löytää jokaisesta jutusta parantamisen varaa

--- Lainaus päättyy ---

Miksiköhän tuo kuulostaa niiiiin kovin tutulta, myös meillä ::) Johan tuota autosta vaunuun -projektiammekin hän kerkisi pari pv pähkiä, kun jo tuli käsky laittaa auto myyntiin - ja taas sitä mentiin :D

Alan:
Tarkista, että projektiauton kantavuus on riittävä. Jos sitä jää hyvin vähän, on uusien rakenteiden painolla jo ratkaiseva merkitys.

Onhan noita erillispetimalleja, joissa käytävä välissä, ja sänky suht alhaalla. Ainakin uusissa. Niihin saanee nikkaroitua yläpedit, jos osaa.

Yarcy:

--- Lainaus käyttäjältä: Charlottiina - 10.05.2016     kello on 10:13 ---Saksassa on Rimor Koaloja ja niitä suurempiakin tupla kerrosvuoteellisia myynnissä ihan järkihinnoilla.

--- Lainaus päättyy ---

Minä en mobile.de:stä löytänyt Rimor Koalalla hakien kuin viisi kappaletta eikä yksikään niistä tupla kerrosvuoteellinen.

Charlottiina:
Rimor Koala 50 hakusanalla löytyi muutama mutta ei kyllä tälläkerralla Saksasta. Rrrranskassa oli jossain sivustolla jokunen ja Hollannistakin löytyi muutama. Kiireissäni vaan onnistuin taas höseltämään sen verran etten ottanut sivujen osoitteita talteen.
Noita vuokralle tarjottaviakin voi muuten kysellä ostaa, joskus on nimittäin niin että vuokraaja on yrittänyt myydä kulkupeliään ja kun ei ole saanut sitä kaupaksi niin laittaa sen sitten vuokralle. Näin kertoili Saksalainen ystävä  kun hämmästelin hänelle tätä hurjaa autovuokrausintoa joka Saksassa on.

Nyt kysäisenkin samalla teiltä viisaammilta onko olemassa sellaista puoli-integroitua  jossa olisi kerrosvuoteet valmiina ?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View