Tekniikkakeskustelut > Projektit
6702i puskaparkkiin - projekti
TLP:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 14.10.2016 kello on 11:24 ---Aika omituista, jos molemmat pimenee samaan aikaan...
Vann olikos jollain toisellakin vastaava ongelma? Aakku?
--- Lainaus päättyy ---
Tässä just se tieto, että jos jollain on ollut samaa ja se on ollut järkevän pienellä korjattavissa.
Pitää kuitenkin varmuudeksi ostaa levy Kittilästä, mikäli sellaisen löydän.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: TLP - 14.10.2016 kello on 11:24 ---Idiootille tarkoitettuja neuvoja en nyt kaipaa :-X
Kai se on tuo pöytä purettava tieltä ja katsottava kaasuletku, paloilmaputki jne. puhtaaksi.
Kun uuniin tulee kaasu, niin sieltä sen pitäis kyllä samalla 'vaivalla' tulla hellan polttimillekin.
--- Lainaus päättyy ---
Koskaan ei voi kysyjä tietämystä yli- tai aliarvioida - asiasta saatetaan olla kovinkin herkkiä..
Tuon paloilmakanavan tsekkauksen osaa kaikki pidempää vaanailua harrastaneet ykkösenä lieden ongelmissa kysymättä kollata. Sitä varten ei tartte mitään kaappeja pöytiä purkaa; liekenhajottajat vai irti (joissain liesissä pikkuruuvit päällä) :D
Tiedä vaikka sulla jakotukissa on siinä lieden sulussa putkesta/letkusta irronnut "kökkö" - senkin saa tsekattua/päästettyä ulos lähtevän putken liitoksen avaamalla (purkamatta mitään muuta), mutta en neuvo tekemään, koska takaisin kiinnikiertäminen vaatii jo kaasuasennusoikeuks ia..
TLP:
Homma kunnossa, letkussa pieni muru ja puhallettu pois.
Jakotukillahan on 2 hanaa, toinen hellalle toinen uunille.
Taas pelaa ja letkukin vaihdettu uuteen Thumb
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: TLP - 14.10.2016 kello on 11:46 ---Homma kunnossa, letkussa pieni muru ja puhallettu pois.
Jakotukillahan on 2 hanaa, toinen hellalle toinen uunille.
Taas pelaa ja letkukin vaihdettu uuteen Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Minulla kun ei uunia ole niin olen ajatellut tuosta toiselta kraanalta vetää syötön kaasun ulostulolle Thumb
Missäkohtaa tuo tukos oli ja oliko se murunen sitä kumiletkua?
TLP:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 14.10.2016 kello on 12:26 ---Minulla kun ei uunia ole niin olen ajatellut tuosta toiselta kraanalta vetää syötön kaasun ulostulolle Thumb
Missäkohtaa tuo tukos oli ja oliko se murunen sitä kumiletkua?
--- Lainaus päättyy ---
Juu, itselle semmoinen jossain vaiheessa myös tulossa... etutelttaan.
Vesi ja kaasu samasta kotelosta, sähkölle oma.
Sitten pitää vaihtaa tuohon 3-hanainen 'jigi'.
Tämmöistä olen miettinyt:
http://kauppa.jyvascaravan.fi/tuoteluettelo/153/17549/Kaasun-ja-veden-ulosottokotelo
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta