Tekniikkakeskustelut > Projektit

6702i puskaparkkiin - projekti

<< < (14/21) > >>

Joko:
Katso kulmakumia sellaiselta henkilöltä joka kauppaa torissa pirkanmaalla kaappeja yms. uutta vaunu tavaraa nimimerkillä seppo juhani. Jos et löydä niin pistä yksityisviestiä niin voin kaivaa numeron esiin. Kerro terveisiä mistä sait vinkkiä 2e metri maksoi ainakin minulle Thumb Paljon  muutakin pisteosaa löytyy tuolta solikkaan.

TLP:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 25.06.2016     kello on 17:38 ---Katso kulmakumia sellaiselta henkilöltä joka kauppaa torissa pirkanmaalla kaappeja yms. uutta vaunu tavaraa nimimerkillä seppo juhani. Jos et löydä niin pistä yksityisviestiä niin voin kaivaa numeron esiin. Kerro terveisiä mistä sait vinkkiä 2e metri maksoi ainakin minulle Thumb Paljon  muutakin pisteosaa löytyy tuolta solikkaan.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos, lienee tämän ilmoituksen kaveri:
http://www.tori.fi/pirkanmaa/Kattoluukku_27772958.htm?ca=18&w=111

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: TLP - 25.06.2016     kello on 18:25 ---Kiitos, lienee tämän ilmoituksen kaveri:
http://www.tori.fi/pirkanmaa/Kattoluukku_27772958.htm?ca=18&w=111

--- Lainaus päättyy ---

jep juuri tämä! Jos muuten sinulta jää tästä projektista yli sisustan osia esim. keittiön kaapistojen päällä oleva taso siis se mikä on tiskipöydän vieressä tai jääkaapin päällä oleva taso niin olisin kiinnostunut ostamaan mikäli ovat ehjät ja siistit Thumb Minulla 6002i projektina joten sieltä selaamaan jos kaipaat vinkkejä mitenkä joku asia on toteutettu tai miten jonkun paikan saa purettua. Kohta koko vaunun olen purkanut :D Nyt on takaseinä pois kokonaan täytyy tehdä uusi kun on mätä. Tarkistele nyt samalla nuo etu ja takakulmat sisäpuolelta että onko pehmeyttä, mutta tuon kattokaaren perusteella näyttäis tosi terverunkoiselta vaunulta. Toinen kriittinen kohta on tuo kylkisauma, eli silläkohdin missä menee ulkona sivulist niin painele samalta korkeudelta sisällä olevaa vaneria onko pehmeää

TLP:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 25.06.2016     kello on 18:39 ---jep juuri tämä! Jos muuten sinulta jää tästä projektista yli sisustan osia esim. keittiön kaapistojen päällä oleva taso siis se mikä on tiskipöydän vieressä tai jääkaapin päällä oleva taso niin olisin kiinnostunut ostamaan mikäli ovat ehjät ja siistit Thumb Minulla 6002i projektina joten sieltä selaamaan jos kaipaat vinkkejä mitenkä joku asia on toteutettu tai miten jonkun paikan saa purettua. Kohta koko vaunun olen purkanut :D Nyt on takaseinä pois kokonaan täytyy tehdä uusi kun on mätä. Tarkistele nyt samalla nuo etu ja takakulmat sisäpuolelta että onko pehmeyttä, mutta tuon kattokaaren perusteella näyttäis tosi terverunkoiselta vaunulta. Toinen kriittinen kohta on tuo kylkisauma, eli silläkohdin missä menee ulkona sivulist niin painele samalta korkeudelta sisällä olevaa vaneria onko pehmeää

--- Lainaus päättyy ---

Se nyt ei ainakaan vielä jää ylimääräiseksi.
Ainoa mikä poistuu samantien on takana oleva kaappi/sänky siellä katonrajassa.
Tämä siis sellainen auki taiteltava versio.
Siihen löytyy myös patja.

Joko:
Sellainen minullakin on tuola ja tulee vielä uudelleenkin käyttöön. Itse laitan oamsta vaunusta takalasin umpeen kun jouduin takaseinän irrottamaan korjausta varten. Mutta tuo kylkipelli ainakin näyttää niin suoralta ja terveeltä että en usko että sielä mittavia kosteusvaurioita on. Tuosta lämminvesivaraajan tienoilta näyttää että nurkka on vähän märkä. Sinne on naurettavan helppoa tehdä uusi seinäpala joten ei muutakuin tuumasta toimeen eli etuseinä pois (pullokotelosta listat auki ja pari ruuvia), lämmitin sivuun siksi aikaa ja katonrajasta+etukulmista listat pois ja pari ruuvia niin saat nostaa tuon ikkuna elementin pois. Sitten on tosi helppoa korjata nuo nurkat ja tehdä tarvittaessa uusi seinän alaosa. Jos päädyt tekemään uuden alaosan niin toteuta se niin että laita vain 30mm paksu foami ja sisä ja ulkopuolelle paksumpi vaneri. Itse laitoin alkuperäisen 36 vai 37mm eristeen ja 3mm vanerin ja kirosin sitä sitten vasta kun seinä oli paikoillaan. Syyt: hemmetin hankala löytää tuota foami tuossa paksuudessa ja sitten sisäpuolelle pitäis aada patteriputkisto kii, noh aika huono on pelkästään 3 mm vaneriin mitään ruuvata ja samaten lämmittimen kiinnityspisteet nekin tulee vain 3mm vaneriin kiinni. Eli jos hyvän haluaa niin vain 30mm foami niin on varaa kasvattaa vanerin paksuutta sisä ja ulkopuolella. Ehjiä seiniä en lähtisi pilkkomaan, tuo on tosi lämmin vaunu ei muutu miksikään jos kasvatat eristeen paksuutta 3mm verran. Itse jätän takalasin pois niin se varmaan yksistään lisää vaunun tiiviyttä entisestään. Tuossa on kuitenkin 70mm paksu katto ja lattiaeristekin joten pitää tosi hyvin lämpöä. Samasta paikkaa saat varmaan ostettua seinävaneriakin mistä laitoin tuon kumilistan vinkin. Sinne jäi vielä pari levyä kun itse hain usiemman sieltä tässä hiljattain. Toki sinullakin nuo korjauskohdat jää aika hyvin piiloon niin pärjäät varmaan yhdellä vanerilla kun sitä fiksusti käyttää.

Niin ja itsellänikin oli yksi vaihtoehto tuollainen 6702i malli tilojen suhteen, mutta kun löytyi samalta kylältä suhteellisen edullinen 6002i niin päädyin sit siihen... Mut voipi olla et jos löytyy jostain sopiva niin hommaan muutamanvuoden päästä tuollaisen tai sitten pykälää uudemman finlandia mallin. Tuon 6702i Takapäässä on todella paljon tilaa, sinne rakentais fiksusti takapään niinkin että tulis vaikka 140x200 vuode ja ihan takanurkkaan suihku ja wc tms. tosi hyvät mahdollisuudet uudelleenjärjestää tiloja fiksummaksi. Alunperinhän tuo 70cm lisää pituutta on vaunun keskellä joten etuosan istuinryhmä sekä makuukoppi ovat samankokoiset. Lisätila on vessassa ja oliko niin että vastapäätä on yksi kaappi lisää. Minulla tulee taakse poikittain 160x200 parivuode ja vessaa suurensin vastaamaan lähes 6702i wc koppia vastaavaksi. Yläsänky jää meillä käyttöön vielä. Muista laittaa paljon kuvia, niitä on aina kiva katsella vaikka ei nyt mitään ihmeellisyyksiä olisikkaan tehty

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View