Tekniikkakeskustelut > Truma

Trumatic kaasunkulutus

<< < (3/13) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 28.12.2015     kello on 08:16 ---Minulla on ollut useita erilaisia lämmityslaitteissa vaunuissani ja autoissani. Trumatic ilmapuhallus-lämmityksissä on kaikissa ollut ominaisuus, että lämpötila tuntuu vaihtelevan aika paljon. Se johtuu osittain siitä, että kun lämmitin on päällä, se puhaltaa lämmistä ilmaa ja sammuksissa lämpöä ei tule ollenkaan.

Nestekiertoisessa on ehdottomasti tasaisempi lämpötila ja käyttö huoletonta.

Tuo em. Solifer 4 on ehdottomasti hyvä vaunu pariskunnalle ja avara sisältä. Monissa makuusopen erottavat kaapit kahtapuolta vaunua katkaisevat tilan ja tekevät ahtaan tunnun.

Lue pakinastani Retkeilijän pelit ja vehkeet kokemuksiani lämmityslaitteista.

--- Lainaus päättyy ---

Olisikohan hystereesi liian iso/viallinen. En minä ole tuntenut minkäänlaista viileyttä käyntikatkojen aikana. Kysymyksessä ovat olleet C-sarjan Trumat.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 28.12.2015     kello on 09:01 --- En minä ole tuntenut minkäänlaista viileyttä käyntikatkojen aikana. Kysymyksessä ovat olleet C-sarjan Trumat.

--- Lainaus päättyy ---

Näin on. Ainoa mikä voisi häiritä, on että takatallissa tuntuu olevan turhankin lämmin. Toki punkka pysyy lämpimänä, ilman että muuta kämppää pitää ajaa saunalämpötiloihin. ..  Mutta, onko kukaan kokeillut antaa puhaltimelle sopivaa jännitettä, niin että se pyörisi kaiken aikaa??   ::)

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 28.12.2015     kello on 12:18 ---Näin on. Ainoa mikä voisi häiritä, on että takatallissa tuntuu olevan turhankin lämmin. Toki punkka pysyy lämpimänä, ilman että muuta kämppää pitää ajaa saunalämpötiloihin. ..  Mutta, onko kukaan kokeillut antaa puhaltimelle sopivaa jännitettä, niin että se pyörisi kaiken aikaa??   ::)

--- Lainaus päättyy ---

Meillä lämmitin ottaa suuren osan lämmitettävästä ilmasta ulkoa ja tuo olisi huono ratkaisu. Meillä lähtee lämmitin päälle pienellä teholla todella herkästi ja lämpötilavaihteluja ei huomaa. C sarjan lämmitin

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 28.12.2015     kello on 12:53 ---Meillä lämmitin ottaa suuren osan lämmitettävästä ilmasta ulkoa ja tuo olisi huono ratkaisu. C sarjan lämmitin

--- Lainaus päättyy ---

Vaan silloin kun se ottaa sen sieltä takatallista....

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 28.12.2015     kello on 12:53 ---Meillä lämmitin ottaa suuren osan lämmitettävästä ilmasta ulkoa ja tuo olisi huono ratkaisu. Meillä lähtee lämmitin päälle pienellä teholla todella herkästi ja lämpötilavaihteluja ei huomaa. C sarjan lämmitin

--- Lainaus päättyy ---

Oletko itse muuttanut tuon? Ei minulla ole yksikään ottanut kiertoilmaa ulkoa, vain paloilman.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View